سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مگان فاکس و میشان گان کلی نامزد کردند.

میشان گان کلی و مگان فاکس رابطه شان را یک قدم جلوتر بردند.

مگان در اینستاگرام فاش کرد که گان کلی در 11 ژانویه از او خواستگاری کرد.

مگان  همراه با ویدئویی از خواستگاری عاشقانه نوشت: “در ژوئیه 2020 زیر این درخت با هم نشستیم.” “ما جادو  می خواستیم… ما  خبر از درد و رنجی که با هم در چنین مدت کوتاه و پرهیجانی قرار بود باهاش روبرو بشیم نداشنیم. بی خبر از فداکاری هایی که این رابطه از ما می خواهد، اما سرمست از عشق. و کارما. ”

ستاره ترانسفورمرز ادامه داد: یک سال و نیم بعد که با هم در این مسیر قدم زدیم ,بیش از آنچه تصور می کردم خندیدم،  او از من خواست که با او ازدواج کنم. ، گفتم بله.”

کیم کارداشیان یکی از اولین کسانی بود که به این زوج تبریک گفت و نوشت: “خیلی خوشحالم برای شما بچه ها!!!!”

مگان و میشان گان کلی، نام واقعی کولسون بیکر، برای اولین بار در ژوئن 2020 با  رابطه عاشقانه شان در معرض دید عموم قرار گرفتند، این دو در واقع ماه ها قبل هنگام فیلمبرداری فیلم  Midnight in the Switchgrass با همدیگر ارتباط برقرار کردند. گان کلی  در ژوئیه 2020  گفت: «تریلرهای ما در کنار هم بودند، بنابراین من هر روز با او  تماس چشمی داشتم.  او زیباترین چشمانی را دارد که من تا به حال دیده ام.”

مگان اضافه کرد که آنها با هم فورا پیوند خوردند. . او در آن زمان گفت: “دومین باری که با او در اتاقی بودم و به او سلام کردم و به چشمانش نگاه کردم، بلافاصله فهمیدم که او همان چیزیه که من آن را روح دوقلو می نامم.” “فکر می کنم ما در واقع دو نیمه از یک روح هستیم. تقریباً بلافاصله این را به او گفتم و  فوراً آن را احساس کردم.”

مگان قبل از رابطه اش با گان کلی با برایان آستین گرین ازدواج کرده بود. آنها هنوز در حال نهایی کردن طلاقشون هستند و سه پسر دارند.

گان کلی همچنین پدر دختری به نام کیسی از رابطه قبلیش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا