سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

ادعای جدایی در سریال شربت زغال اخته دروغ بود، تماشاگران آن شخصیت را بسیار دوست داشتند

سریال Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) فصل اول را با موفقیت به پایان رساند و وارد به تعطیلات تابستانی داده شد. تیم فیلمنامه به طور فشرده برای فصل دوم سریال به کار خود ادامه می دهد. تدارکات اولیه برای فصل دوم این سریال آغاز شده است و انتظار می رود بازیگران این فیلم در ماه آگوست دوباره متحد شوند.

قبل از پخش فصل دوم سریال شربت زغال اخته ، مشخص شد که شایعاتی مبنی بر ترک داستان مژده اوزمان که در شبکه های اجتماعی مطرح شده بود، صحت ندارد. مژده اوزمان بازیگر نقش شعله پس از وقفه ای طولانی به صحنه فیلمبرداری بازگشت.

شخصیت شعله که باعث شد مژده اوزمان صفحه جدیدی در حرفه اش باز کند، به یکی از محبوب ترین شخصیت های سریال تبدیل شد. در واقع این نکته قابل توجه بود که برخی از بازیگران زن تیم سریال در مصاحبه های خود اعلام کردند که تمایل زیادی برای ایفای نقش شعله دارند.

سرن یالازوغلو که در نقش نورسما با این سریال جهش شغلی داشت، گفت که بازی کردن شخصیت شعله در این سریال برای او بسیار هیجان انگیز است. باز هم یادآوری می شود که بازیگران سریال در اظهارات خود بیان کردند که شخصیت شعله چقدر برای داستان اهمیت دارد.

در سریال شربت زغال اخته ادعاهایی مبنی بر اینکه مژده اوزمان از پروژه جدا می شود و بازیگر زن دیگری جایگزین او می شود رد شد. اطلاعاتی که سینا کولو اوغلو منتقد تلویزیون در شبکه های اجتماعی ارائه کرد این بود که چنین تغییری در تیم رخ نداده است.

سینا کولو اوغلو با بیان اینکه این وضعیت را از تهیه کننده پرسیده است، در شبکه های اجتماعی  پاسخ داده است: «دروغه، خندیدیم».

علاوه بر اینکه طرفداران سریال عاشق شخصیت شعله هستند، در نتیجه موفقیت مژده اوزمان در بازیگری، نیازی به حضور شخصیت شعله در سریال شریت زغال اخته نیست. همچنین، حتی فکر کردن به این که فرد دیگری به جز اوزمان، نقش شعله را بازی کند, فقط پروژه را تضعیف می کند.

سریال شربت زغال اخته در فصل دوم قدرتمندتر می شود و نام های جدیدی با شخصیت های جدید به داستان می پیوندند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا