سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تیفانی هادیش به دلیل رانندگی در حالت مستی در جورجیا دستگیر شد.

تیفانی هادیش به دلیل  رانندگی در حالت مستی دستگیر شده است.

اداره پلیس شهر Peachtree به ET گفت که این کمدین 42 ساله روز جمعه در جورجیا دستگیر شد. در حدود ساعت 2:30 بامداد 14 ژانویه 2022،  با افسران پلیس شهر Peachtree تماس گرفته شد و  در مورد راننده ای که در Hwy 74 پشت فرمان خوابیده بود، گزارش دادند. در حین مسیر،  افسر خودرویی را دید که با توضیحات مطابقت داشت .”تحقیقات بعدی منجر به دستگیری  تیفانی هادیش به دلیل رانندگی در حالت مستی شد. او بدون حادثه به بازداشتگاه فایت منتقل شد.”

طبق گزارش TMZ، ستاره Girls Trip  که ظاهراً پشت فرمان خوابش برده بود، بازداشت شد و برای چند ساعت در بازداشت پلیس بود. که او یک وثیقه 1666 دلاری گذاشت و حدود ساعت 6:30 صبح از بازداتشگاه بیرون آمد.

ET به تازگی با هادیش به مناسبت  تبلیغ سریال جدیدش ، The Afterparty  صحبت کرده بود. گذشته از شوخی در مورد جستجوی دوست پسر جدید پس از جدایی اش از Common و احتمالاً میزبانی مراسم اسکار، هادیش درباره ستاره فقید باب ساجت صحبت کرد.

هدیش به ET گفت: «من در اینجا چیزهایی را مرور می کنم. “زندگی شخصی من به هم ریخته ..”

او ادامه داد: «آن مرد» با اشاره به ساجت خیلی چیزها به من یاد داد. وقتی 16 ساله بودم در  Laugh Factory Comedy Camp. با او آشنا شدم. او همیشه دلگرم کننده و مهربان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا