سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

یک میلیون دلار جواهرات از خانه لوری لافلین سرقت شد.

جواهرات لوری لافلین  به ارزش یک میلیون دلار را دزدیدند.

بر اساس گزارش‌های متعدد، خانه لافلین در لس‌آنجلس در 3 ژانویه مورد حمله سارقان قرار گرفت. TMZ که برای اولین بار این خبر را منتشر کرد، گزارش می‌دهد که سارقان ظاهراً پنجره اتاق خواب را شکستند تا به داخل خانه بروند و  پلیس فیلم های دوربین ها را در اختیار دارد که نشان می دهد سارقان لباس سیاه پوشیده بودند، ماسک زده بودند و جعبه جواهرات لافلین را که حاوی جواهرات فوق العاده گران قیمت بود، دزدیدند.

مشخص نیست که آیا خانه لافلین مورد هدف دزدها بوده  یا اینکه این یک اقدام تصادفی بوده است. TMZ گزارش می دهد که لافلین و  همسرش جیانولی در زمان حمله دزدها  در خانه نبودند. دختران این زوج – بلا 23 ساله و اولیویا جید 22 ساله – هم در خانه نبودند.

TMZ گزارش می دهد که پلیس فکر می کند سرقت توسط باند سرقتی در آمریکای جنوبی انجام شده است که تاکتیک آنها اینه که به مکان های مورد نظر  پرواز کنند و بعد از سرقت به همان سرعتی که آمدند آنجا را ترک کنند.

سرقت از خانه، که پلیس همچنان در حال بررسی آن است، کمتر از یک هفته قبل از مرگ باب ساجت، همبازی لافلین در full house  و دوست قدیمی لافلین، در اتاق هتلش در ریتز کارلتون در اورلاندو اتفاق افتاد. او 65 سال داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا