سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سوفیا ورگارا در مینی سریال نتفلیکس به گریزلدا بلانکو مادر خوانده قاچاق مواد مخدر تبدیل می شود.

سوفیا ورگارا مادرخوانده کوکائین می شود.

ورگارا ستاره خانواده مدرن استایلش را در نقش رئیس کلمبیایی مواد مخدر گریزلدا بلانکو، با نام مستعار لا مادرینا، بیوه سیاه در اولین عکس از  میتی سریال نتفلیکس به نمایش می گذارد.

مینی سریال گریزلدا از شش قسمت 50 دقیقه‌ای تشکیل شده و درباره زنی هست که به یکی از ثروتمندترین قاچاقچیان مواد مخدر جهان تبدیل شد که به‌خاطر شیوه‌های بی‌رحمانه و خشونت‌آمیزش در تجارت معروف هست.

نتفلیکس همچنین 10 بازیگر جدید را اعلام کرد: آلبرتو گوئرا (Narcos: Mexico) در نقش داریو، ونسا فرلیتو (NCIS: New Orleans) در نقش ایزابل، آلبرتو امان (Narcos) در نقش آلبرتو براوو، کریستین تاپان  در نقش آرتورو، دیگو تروخیلو در نقش جرمن پانسو، پائولینا داویلا  در نقش کارمن، گابریل اسلویر  در نقش دیاز، جولیانا آیدن مارتینز در نقش ژوئن، مارتین رودریگز در نقش ریوی و ژوزه زونیگا  در نقش آمیلکار.

کاترین زتا جونز قبلاً در سریال Lifetime’s Cocaine Godmother: The Griselda Blanco Story نقش بلانکو را بازی کرده بود و جنیفر لوپز هم به یک فیلم بیوگرافی درباره او  برای HBO پیوسته است.

EP Andrés Baiz هر شش قسمت را کارگردانی می‌کند، در حالی که اینگرید اسکاجدا و داگ میرو به‌عنوان شورانر سریال حضور دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا