سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ادل با تماس تصویری طرفدارانش را در لاس وگاس غافلگیر کرد و به خاطر تعویق افتادن کنسرتش عذرخواهی کرد

بدون شک ادل هنوز از به تعویق انداختن کنسرتش  در لاس وگاس ناراحت است، اما بهترین کار مرحله بعدی را انجام می دهد – سوپرایز طرفدارانش را در FaceTime.

چند روز پیش خواننده آلبوم 30  ادل با گریه اعلام کرد که برنامه ها طبق برنامه ریزی که داشته به دلیل همه گیری کرونا ادامه نمی یابد. طرفداران در شبکه های اجتماعی، از دیدن خواننده برنده جایزه گرمی که تمام تلاشش را برای دلجویی از آنها می کند، شگفت زده شدند.

یکی از طرفداران خاص، النی سابراکوس، پس از انتشار پستی از سختی و موانعی که حداقل از سال 2016 در تلاش برای دیدن ادل در کنسرتش  گذرانده بود، در فضای مجازی  وایرال شد. سابراکوس در یک ویدیوی TikTok که بیش از 8.6 میلیون بازدید داشته،  نشان داده که هم  قربانی بلیت‌های جعلی کنسرت در مدیسون اسکوئر گاردن شده و هم این خواننده کنسرتش را در لندن لغو کرد.

سابراکوس سفر اخیرش به لاس وگاس را مستند کرد و آنجا بود که ادل او را با تماس تصویری غافلگیر کرد.  این خواننده همچنین سابراکوس را دعوت کرد نا در کنسرت بعدیش به روی صحنه بیاید و باهاش عکس بیندازد.

یکی دیگر از طرفداران به نام دومینیک کریسونینو که از نیویورک به لاس وگاس پرواز کرده بود هم ویدئویی از چت فیس تایمش با ادل را منتشر کرد. ادل برای به تعویق انداختن کنسرتش عذرخواهی کرد، که طرفدار پاسخ داد: “میدونی چیه؟ نگران نباش. دوستت داریم.”

ادل روز پنجشنبه ویدئویی با گریه  منتشر کرد و اعلام کرد که کنسرتش باید به تعویق بیفتد چون شرایط مهیا نیست.

ادل گفت: “خیلی متاسفم اما برنامه من آماده نیست. ما تمام تلاشمان را کردیم تا آن را به موقع جمع کنیم اما بخاطر مبتلا شدن بیشتر از نصف افراد تیمم  و مشکلات فنی ناشی از آن غیرممکنه که بتونیم برنامه را اجرا کنیم..” او با اشک ادامه داد: «ما بیشتر از 30 ساعته بیدار هستیم و سعی می کنیم آن را حلش کنیم اما موفق نشدیم. وقت ما تمام شده است و من خیلی ناراحتم و واقعاً خجالت می کشم.”

او همچنین از کسانی که مجبور به سفر به این  شهر شدند عذرخواهی کرد و گفت که تاریخ ها را تغییر می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا