سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

به جای اسکارلت جوهانسون امیلی بلانت قرار بود نقش بیوه سیاه را بازی کند

اسکارلت جوهانسون زمانی که به عنوان بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول انتخاب شد، تبدیل به یک ابرجاسوس و قاتل مرگبار مورد علاقه طرفداران شد. با این حال، ممکنه تعجب کنید اگر بدانید که این نقش را قرار بود امیلی بلانت بازی کند.

به  امیلی بلانت، ستاره 40 ساله اوپنهایمر فرصتی برای بازی در نقش ناتاشا رومانوف در فیلم مرد آهنی 2 داده شد اما به دلیل تعهدات قراردادی برای بازی در سفرهای گالیور نتوانست قبول کند.

در طی مصاحبه اخیر، امیلی در مورد از دست دادن نقش بیوه سیاه صحبت کرد. او همچنین به شایعات مربوط به چندین بخش دیگر در MCU که ظاهراً به او پیشنهاد شده بود، پرداخت.

برای ستاره‌ها، امیلی روشن کرد که در پادکست «Happy Sad Confused» هیچ احساس بدی در مورد « بیوه سیاه » وجود ندارد. بعد از اینکه از او در مورد این نقش پرسیده شد، وقتی گفته شد که او ابتدا این نقش را رزرو کرده بود، او با اشاره به اسکارلت گفت: «بیا، بهترین دختر آن نقش را گرفت.»

شاید اطلاع نداشته باشید، اما شایعه شده بود که این بازیگر در طول سال ها با چندین پروژه دیگر مارول مرتبط بود. گزارش‌هایی وجود داشت که او نقش کاپیتان مارول (که به بری لارسون رسید)، پگی کارتر (با بازی هیلی آتول) و سو استورم (با بازی جسیکا آلبا و کیت مارا در بازسازی‌های اخیر) بازی خواهد کرد. آیا این شایعات درست بود؟

او گفت: شایعات. صحبت. سوالات. از این جور چیزها.

اگر امیلی برای نقش سو استورم انتخاب می‌شد، جالب بود زیرا همسرش جان کرازینسکی در فیلم Doctor Strange» و «Multiverse of Madness» در سال 2022 نقش رید ریچاردز همسر سو را بازی کرد.

 

اگر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا