سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیری کره ای

لی سونگ گی به بیماران بیمارستان کمک مالی کرد.

طبق گزارشها  لی سونگ گی  بازیگر کره ای در 27 ژانویه 100 میلیون وون (تقریباً 82997 دلار) به بیمارستان Severance اهدا کرد تا به کودکان و نوجوانانی که تحت توانبخشی هستند کمک کند.

در سال 2019، لی سونگ گی همچنین 100 میلیون وون برای خرید ویلچر، اندام مصنوعی و اصلاح کننده وضعیت بدن به 23 کودک و نوجوان دچار  آسیب نخاعی اهدا کرد.

در سال 2020، باشگاه هواداران لی سونگ گی AIREN هم  10 میلیون وون (تقریباً 8302 دلار) به بیمارانی که در همان بیمارستان تحت توانبخشی برای آسیب‌های نخاعی بودند، اهدا کرد.

لی سونگ گی به اشتراک گذاشت: «بچه‌هایی که آخرین کمک مالی من را گرفتند، وقتی پس از درمان برایم نامه فرستادند، واقعاً شاکر بودم و فکر می‌کردم خیلی بیشتر از چیزی که داده‌ام دریافت کردم. همچنین صمیمانه از اینکه طرفدارانم هم , نظر من را داشتند و به من ملحق شدند صمیمانه سپاسگزارم. امیدوارم این حداقل کمکی باشد تا کودکان بتوانند زندگی سالم‌تر و شادتری داشته باشند و به آرزوهایشان برسند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا