سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سیمون کاول به خاطر جراحی ستون فقرات باید تا شش ماه دیگر در بستر باشد.

سایمون کاول ، ستاره و تهیه کننده “America’s Got Talent” ، بعد از شکستن کمرش از سه جا در تابستان گذشته ، ستون فقراتش جراحی شد و حالا باید مدت طولانی در بستر استراحت کند.. به گفته روزنامه The Sun ، او در حال حاضر از یک داروی مسکن بسیار قوی استفاده می کند و باید استراحت مطلق داشته باشد ،بطوریکه نیاز به مراقبت شبانه روزی توسط پرستاران را دارد.

همچنین لازم است که از پشت بند استفاده کند.

علی رغم خبرهای خوب و خوش بینانه همبازی او ،هاوی ماندل در ماه آگوست که گفت کاول وضعیت فوق العاده خوبی دارد ، و تأیید می کند که او در حال راه رفتن است، اما اوضاع بدتر شده است.

گمانه زنی های جدید این است که کاول حداقل شش ماه دیگر نباید از رختخواب بیرون بیاید چون درد زیادی دارد جوریکه حتی از تختخوابش نیز پیام “AGT” را ضبط نخواهد کرد.

یکی از دوستان به روزنامه The Sun گفت:”سایمون مقاوم و نسبتاً سرحال است. به طور طبیعی ، او فکر می کرد که می تواند برای چند هفته از میادین دور باشد. عمل جراحی او برای دو مهره اش که دچار مشکل شده، پیچیده تر از یک شکستگی ساده است. “

کاول در مالبیو  توسط دوست دخترش لورن سیلورمن که مادر پسر 6 ساله اش هم هست تحت مراقبت  است.

در حالی که کاول به فکر ضبط پیام برای “AGT” و پخش آن در “Britain’s Got Talent” بود ، ولی در همان زمان این ایده را نادیده گرفت.

یک منبع به  The Sun گفت: “سایمون شوخی می کند و روحیه خوبی دارد.” “اما حضور او بخاطر کسالتش و بدون گریم در استودیو تلویزیون ملی ،در حالی که از داروهای سنگین نیز استفاده می کرد ، جذابیتی نداشت. بنابراین ، متأسفانه ، او مجبور شد درخواست تولیدکنندگان را رد کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا