سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

وحشت “Joe McFadden” برای امضای قرارداد “Strictly”!

«جو مک فادن» “Joe McFadden” وحشت زده از پیوستن به “Strictly”!

«جو مک فادن»”Joe McFadden” رضایت داد شروع به تجربه‌ی هیجان و وحشت بکند ، در حین اینکه برای آخرین مجموعه‌ی”Strictly Come Dancing” قرارداد امضا کرد .

بازیگر مرد چهل و یک ساله‌ی اسکاتلندی ، کسی که پرتره‌ی «رافائلو»”Raffaello” یا «راف»”Raf” «دی لوسا»”di Lucca” را در درامای پزشکی به تصویر کشید ، ششمین شرکت کننده‌ای است که به مسابقه‌ی معروف رقص «بی‌بی‌سی»”BBC” ، پیوسته است .

در اعلام اخبار ، «جو مک فادن»”Joe McFadden” بیان کرد :« برنامه‌ی “Strictly” یکی از بزرگترین و سرگرم کننده ترین برنامه ها در تلویزیون است ، و اینکه از شما خواسته بشه در بخشی از این برنامه نقشی ایفا کنید فرصتی است که یک بار در زندگی شما پیش خواهد آمد . و من بخاطر این موضوع تقریباً به اندازه‌ی یکسانی هم هیجان زده و هم وحشت زده هستم .»

در نتیجه ، این موضوع در حال رخ دادن هستش !

– «جو مک فادن»”Joe McFadden”
(@Joe McFadden) دوازدهم آگوست سال ۲۰۱۷

«جو مک فادن»”Joe McFadden” در توییتر خود در کنار تبلیغات اضافه کرد :
« در نتیجه این موضوع در حال رخ دادن هستش !

«جو مک فادن»”Joe McFadden” قبلاً مهارت های رقص خود را در سال ۲۰۱۵ در کنار ستاره‌ی نقش اصلی «الینور فانینکا»”Eleanor Fanyinka” در مرحله‌ی کوتاهی که به نام “Holby City Does the Strictly” تیتر شده بود ، به نمایش گذاشت .

«جو مک فادن»”Joe McFadden” آرزو میکند که با ستاره‌ی دیگر هالبی”Holby star”، «تام چمبرز»”Tom Chambers” ، کسی که نشان پیروزی درخشان رقص در مجموعه‌ی ششم را از آنِ خود کرد ، رقابت کند .

«جو مک فادن»”Joe McFadden” قبلاً اعلام کرد که به ستاره های نمایش های رادیویی یا تلویزیونی که معمولاً در مورد زندگی و روابط معمولی و روزانه‌ی مردم است و به طور مرتب اجرا می‌شوند ، «جِما آتکینسون»”Gemma Atkinson”
و «داوود قدمی»”Davood Ghadami” ، میزبانان تلویزیون
«روث لانگسفورد»”Ruth Langsford” ، خواننده «مولی کینگ»”Mollie King” و ستاره‌ی مردمی سابق «رِو ریچارد کولز»”Rev Richard Coles” برای “Strictly” سال ۲۰۱۷ ، می‌پیوندد .

بازیگر مرد متولد «گِلَس گو»”Glasgow” (* بزرگترین شهر اسکاتلند) در گذشته در «ضربان قلب»”Heartbeat” ،
«گرفتن بالاترین جاده»”Take The High Road” و … درخشید .
او همچنین در «پایان غرب»”West End” که
شامل “Chitty Chitty Bang Bang” میشد نیز ایفای نقش کرد .

اعلان او به عنوان عضو سابق «جِی‌اِل‌اِس»”JLS”ِ
«آتسون مری گُلد»”Atson Merrygold” بیرون آمده است .
همچنین گزارش شده است که او در میان ستارگان پیوسته به برنامه نیز قرار دارد .

tn-500_rexusa_1054449q325170_1PA6637596-502x830mcfadden_900medium_2017-08-12-23ef2e5e16Joe McFadden collage 2000e7878-500Holby-Joe-McFadden16464552_735754946593043_7646076122379059200_nJoe-McFadden-Holby-City-455605

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا