سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اندرسون کوپر از فرزند دومش با پارتنر سابقش بنجامین میسانی استقبال می کند

در 10 فوریه، اندرسون کوپر مجری  CNN ، گفت که او و پارتنر سابقش بنیامین میسانی از طریق رحم اجاره ای،  صاحب دومین فرزندشون پسری به نام سباستین لوک میسانی-کوپر شدند.

اندرسون این خبر هیجان انگیز را با اینجوری آغاز کرد که خبرهای “خوبی” دارد که اتفاقا خیلی هم شخصی است. او درباره اولین پسرش، وایات، که در برنامه Anderson Cooper 360 در آوریل 2020 به همه معرفی کرد، صحبت کرد.

اندرسون با نشان دادن عکسی از وایات، ادامه داد: “خب، این وایت امروزه. او تقریباً 22 ماهه هست و شیرین و بامزه ست  و بزرگترین شادی در زندگی منه. او حالا یک برادر  کوچولو دارد اسمش  سباستین است و من دوست دارم شما او را ملاقات کنید.”

در حالی که بنجامین و اندرسون دیگر درگیر رابطه عاشقانه نیستند، اندرسون تأیید کرد که آنها به طور مشترک فرزندپروری می کنند و بهترین دوستان هم هستند که به طور فعال به بزرگ کردن وایت و سباستین ادامه خواهند داد. اندرسون فاش کرد، “بنجامین هم در حال پذیرش وایت است، بنابراین نام خانوادگی وایت به زودی به Maisani-Cooper تغییر خواهد کرد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا