سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال ” آقای اشتباهی ” با بازی جان یامان و اوزگه گورل در اسپانیا به موفقیت های بزرگی دست یافته!

سریال ” آقای اشتباهی ”  Bay Yanlış که در زمان پخش در ترکیه مورد توجه قرار نگرفت و باعث شد جان یامان ترکیه را ترک کند، برعکس در اسپانیا به موفقیت بزرگی دست یافت. این سریال رکورد بیننده را شکست.

پخش سریال کمدی عاشقانه آقای اشتباهس با بازی جان یامان و اوزگه گورل چندی پیش در اسپانیا آغاز شد. این سریال که با نام El Hombre Equivocado در اسپانیا پخش می شود، با پخش قسمت این هفته به رکورد تاریخی رسید. این سریال 320 هزار بیننده داشت و سهم 2.4 درصدی را به خودش اختصاص داد.

جان یامان و اوزگه گورل قبلا در سریال ماه کامل ایفای نقش کرده بودند و رتبه های بسیار موفقی دریافت کردند اما این بار در سال 2020 برای سریال  آقای اشتباهی نتایج خوب از رتبه بندی دریافت نکردند و در قسمت چهاردهم از تلویزیون خداحافظی کردند.

با اینکه، این سریال  در ترکیه مورد توجه قرار نگرفت،  اما در خارج از ترکیه مثل یک بمب ترکوند. بخصوص در ایتالیا که منتشر شد جان یامان  بسیار معروف شد. بعد از آن این بازیگر خوش تیپ با پیشنهاد سریالی که از این کشور دریافت کرد، تصمیم گرفت در ایتالیا ساکن شود.

آقای اشتباهی در اکتبر 2021 در اسپانیا منتشر شد. انتشار  این سریال هیجان زیادی را در بین طرفداران اسپانیایی جان یامان ایجاد کرد. داستان سریال  از این قرار بود:

اوزگور ( جان یامان); او  صاحب یک رستوران-بار است که وضع مالی خوبی دارد اما زندگی خسته کننده ای  دارد و به عشق اعتقادی ندارد.
ازگی  اوزگه گورلl); او از روابط اشتباه خسته شده و مصممه رابطه مناسبی داشته باشد و ازدواج کند. اوزگور که می بیند ازگی در مسائل رابطه عاشقانه موفق نیست، شروع به راهنمایی او در مورد روابط می کند و تاکتیک هایی به او می دهد تا مردی را که دوست دارد به دست آورد.
اوزگور و ازگی که در  همسایگی هم زندگی می کنند به مرور زمان عاشق یکدیگر می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا