سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیری کره ای

هیون بین و سون یه جین قصد دارند با هم ازدواج کنند.

در 10 فوریه، هیون بین بیانیه ای را در اینستاگرامش منتشر کرد.

او نوشت : “سلام، من هیون بین هستم. همه خوب هستند؟ این را می نویسم چون می خواستم به طرفدارانم که از من حمایت می کنند و به من عشق میفرستند  مهم ترین تصمیم زندگی ام را بگویم.”

“احتمالاً بسیاری از شما حدس زدید درسته. من تصمیم گرفتم ازدواج کنم و با احتیاط در مرحله دوم زندگی ام قدم برمی دارم. من با زنی که همیشه مرا می خنداند (سون یه جین) ازدواج خواهم کرد و قول دادیم : در روزهایی که در راهه همیشه با هم قدم بزنیم. “جونگ هیوک و سه ری” که در سریال با هم بودند اولین قدم را در آینده با هم خواهند برداشت..”

تقریباً در همان زمان، سون یه جین هم  بیانیه ای در اینستاگرام منتشر کرد.

او نوشت : قبل از اینکه این را بنویسم، خیلی به این فکر کردم که چگونه  احساساتم را بیان کنم. می‌خواستم آن را به زیباترین شکل ممکن بگویم، چون این چیز خیلی ارزشمند و مهمی است. من یک نفر را دارم که می خواهم بقیه عمرم را با او بگذرانم. درسته. این کسیه که همه شما به او فکر می کنید (هیون بین). تنها بودن با او به من احساس گرما و اعتماد می دهد.

” قبلا حتی تصور اینکه  یک زن و مرد همو ملاقات کنند، قلب‌هایشان را بهم بدهند  و به هم قول دهند که آینده را با هم بسازند برام سخت بود اما طبیعتاً  الان به آن نقطه رسیدم. از همه چیزهایی که رابطه ما را به این سرنوشت تبدیل کرد سپاسگزارم. همه، لطفا به آینده ای را که با هم  میخواهیم بسازیم، تبریک بگویید.”

هیون بین و سون یه جین قبل از بازی در درام موفق “Crash Landing on You” سال ها با هم دوست بودند. پس از پایان درام، آنها وارد رابطه عاشقانه شدند و در ژانویه 2021 رابطه خودشان را تایید کردند.

نمایندگان آنها تایید کردند که هیون بین و سون یه جین مراسم عروسیشان را در ماه مارس در سئول برگزار خواهند کرد. به دلیل شیوع کرونا، آنها یک مراسم مختصر و خصوصی با خانواده ها  و آشنایانشان خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا