سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال سه قرون ” Üç Kuruş ” که رتبه اش افت کرده به سر دوراهی رسیده است!

رتبه بندی های  سریال Üç Kuruş ( سه قرون ) از Show TV  آنطور که انتظار دارند پیش نمی رود. انتظار می رفت سریالی که تیمی بلندپرواز و داستانی تاثیرگذار دارد جایگزین سریال گودال شود. اما این اتفاق نیفتاد و افت جدی رتبه ها در هفته گذشته مشکل مهمی به حساب می آید.

تریلر قسمت جدید «Üç Kuruş» منتشر شد. با تماشای پروموشن کنجکاو می شویم که چگونه اوکتای و کارتال از دست کورکماز خلاص شدند، . در حالی که کارتال که قسم خورده انتقام گرفته با عرفان ملاقات می کند، نکته قابل توجه اینه که بایبارز وارد چینگیراکلی می شود. افه که به مدیرش می گوید که کارتال به کورکماز حمله خواهد کرد، با دوراهی سختی روبرو می شود.  با سر دوراهی ماندن افه در مسیر کارتال یا مسیر خودش هیجان قسمت بعد بیشتر می شود.

وقتی افه فکر می‌کند که معمای چتین را حل کرده، متوجه می‌شود که اطلاعات چتین بسیار بیشتر از آن چیزیه که فکر می‌کرده است. وقتی بهار تصمیم می گیرد با آزاده روبرو شود، با حقیقتی روبرو می شود که او را شوکه می کند. از سوی دیگر، کارتال با عرفان وارد معامله می شود تا نقشه انتقامش را به پایان برساند.

آیا  داستان ” سه قرون ” که با کاهش رتبه در هفته های اخیر توجه ها را به خودش جلب کرده است، همچنان هیجانی برای مخاطبان خواهد داشت ؟ آیا علاقه به سریال دوباره افزایش می یابد؟ اینها سوالاتیه که پرسیده می شود. نتایج رتبه بندی قسمت چهاردهم سریال با دقت پیگیری می شود.

اپیزود جدید این سریال با بازی اوراز کایگیلاراوغلو , اکین کوچ, نسرین جواد زاده , اصلیهان مالبورا , نورسل کوسه و جیوان جانوا 14 فوریه پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا