سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جانی دپ وکیل مشهور کاتلین زلنر را در نبرد حقوقی با امبر هرد استخدام می کند.

جانی دپ در نبرد حقوقی  علیه همسر سابقش امبر هرد، تیمش را به سلاحی بزرگ مسلح کرده است.

کاتلین زلنر، وکیل برجسته که برای لغو محکومیت های اشتباه،مشهور هست به تیم حقوقی دپ پیوست.این اقدام پس از آن صورت می گیرد که ستاره «دزدان دریایی کارائیب» در لندن در پرونده شکایت علیه روزنامه ای که او را «همسر کتک زن» نامید شکست خورد. در ماه مارس، درخواست تجدید نظر علیه این حکم هم رد شد. اما دپ همچنان از هرد در ایالات متحده به دلیل مقاله‌ای در روزنامه که هرد را قربانی آزار خانگی نامیده بود، شکایت می‌کند.

زلنر تأیید کرده است که به تیم حقوقی دپ برای نبرد او در ایالات متحده علیه هرد پیوسته است و به طور انحصاری در بیانیه‌ای گفت:  “من بیش از 30 سال گذشته را صرف دفاع از افرادی کرده‌ام که به دروغ و به اشتباه متهم شده‌اند.”

“من از اضافه شدن جانی دپ به این لیست و پیوستن به تیم رویایی او که با این دیدگاه مشترک هستند و از او حمایت می کنند، استقبال می کنم.”

در سال 2019 دپ 58 ساله از هرد 35 ساله در ویرجینیا به دلیل انتشار  مقاله ای در واشنگتن پست که در آن از هرد به عنوان قربانی خشونت خانگی نام برده شکایت می کند.

در حالی که هرد هرگز نام دپ را در مقاله ذکر نکرد، اما دپ  اصرار دارد که این موضوع در مورد او بوده چون هرد قبلاً ادعا کرده بود که دپ در سال 2015 در لس آنجلس به او حمله کرده که دو چشمش کبود و بینیش هم شکسته بود. دپ سوء استفاده یا تجاوز به هرد را رد می کند.

یکی از موکلهای معروف زلنر  استیون اوری هست، که سوژه سریال «ساختن یک قاتل» در سال 2015 و 2018 نتفلیکس بود.

ایوری 18 سال از محکومیت 32 ساله اش را در زندان گذراند تا اینکه با آزمایش DNA تبرئه شد و در سال 2003 آزاد شد و دو سال بعد به قتل دیگری متهم شد.

محاکمه او در سال 2007 برای قتل ترزا هالباخ، عکاس ویسکانسین، که موضوع سریال نتفلیکس بود، به مجرمیت او و محکومیت او به حبس ابد خاتمه یافت. اوری و زلنر هنوز در تلاش هستند تا این محکومیت را لغو کنند.

زلنر همچنین وکالت کوین فاکس را بر عهده داشت که به دروغ متهم به قتل دخترش رایلی شده بود و با مدارک تست DNA که او به آزمایشگاه خصوصی با فناوری پیشرفته‌تر فرستاد، تبرئه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا