سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

هازال کایا دو خبر خوب به هوادارانش داد!

هازل کایا بازیگر سرشناس به زودی با  پروژه جدید در مقابل هوادارانش ظاهر می شود. این بازیگر که با سریال «نیمه شب در کاخ پرا» که اخیراً از نتفلیکس پخش شد و به یکی از پربیننده ترین سریالهای بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شد، مورد توجه قرار گرفت


در حالی که هازال کایا مورد انتقاد شدید برخی ها در ترکیه قرار گرفت، نظرات مثبت و پیام های حمایتی  از خارج از کشور این بازیگر را بسیار خوشحال کرد. طرفداران سریال های خارجی Midnight at the Pera Palace را بسیار دوست داشتند و فکر می کنند هازال کایا بازی بسیار خوبی دارد.

کایا به مذاکراتش برای پروژه های جدید ادامه می دهد. این بازیگر گفت: امیدوارم متوجه شوید. الان درست نیست که چیزی بگویم.» این بازیگر با این صحبت ها عنوان کرد که پروژه ای در دست دارد اما هنوز هیچی مشخص نیست. طرفداران درباره پروژه جدید هازال کایا خیلی کنجکاو هستند و جزئیات به زودی مشخص خواهد شد.

هازال کایا هم این خبر را تایید کرد که سریال Midnight at the Pera Palace ادامه خواهد داشت. این بازیگر که تمایلی به ارائه اطلاعات نداشت، گفت: “فصل دوم بسیار شیرین خواهد بود” و به همه طرفدارانش مژده داد که این سریال ادامه دارد.
این انتظار وجود دارد که در فصل دوم داستان در زمان حال اتفاق بیفتد و به نظر می رسد این موضوع باعث جذابیت بیشتر سریال Midnight at the Pera Palace شود.

کایا با بیان اینکه فرزندش فکر علی در حال بزرگ شدنه، برای اولین بار گفت که به فکر فرزند دوم است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا