سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

باریش کیلیچ که در یاساک الما ” سیب ممنوعه ” شخصیتی ناجی بود بار دیگر به عنوان ناجی به شبکه فاکس تی وی بازگشت!

باریش کیلیچ را که با شخصیت کایا در سریال سیب ممنوعه دیده بودیم، در اواسط فصل دوم سریال به داستان پیوست… در لحظاتی که هر از چند گاهی از علاقه مخاطبان به سریال کم می شود، برخی از شخصیت ها به عنوان ناجی در داستان گنجانده می شوند. یکی از این ناجیان باریش کیلیچ با شخصیت کایا بود. کایا، برادر بزرگتر شاهیکا با بازی نسرین جواد زاده و همینطور،عشق قدیمی اندر بود.

باریش کیلیچ که از قسمت سی و هفتم سریال یاساک الما حضور داشت، از جمله کسانی بود که در قسمت 85  از داستان خداحافظی کرد. با رفتن شخصیت کایا، خلأ مهمی در داستان های اندر و شاهیکا ایجاد شد. فیلمنامه نویسان که متوجه این وضعیت شدند تصمیم گرفتند شخصیت کایا را برگردانند.

باریش کیلیچ برای بار دوم دوباره به عنوان ناجی به سیب ممنوعه بازگشت.او در مقطعی از  سریال که ضعیف شده بود دوباره با تیم همراه شد و در 5 قسمت بازی کرد  اما در پایان فصل چهارم به طور کامل سریال را ترک کرد.

بعد از سیب ممنوعه به باریش کیلیچ پیشنهاد شد که در سریال تلویزیونی به نام داستان شهری دور بازی کند و بدین ترتیب باریش بار دیگر به فاکس تی وی برگشت با این حال عمر این سریال تنها 5 قسمت به طول انجامید.

بازگشت بعدی باریش کیلیچ به تی وی  فاکس با قسمت های بعدی سریال تلویزیونی ” همه چیز درباره ازدواج ”  Evlilik Hakkında Her Şey  خواهد بود. . ابتدا قرار بود او به عنوان یک بازیگر مهمان در این سریال حضور داشته باشد اما بعدها با تصمیم فیلمنامه نویسان به عنوان یکی از عناصر اصلی سریال انتخاب شد.او با شخصیت ناجی به سریال Evlilik Hakkında Her Şey می‌پیوندد که رتبه‌بندی اش افت کرده و با تغییر داستان در تلاش هست که بر روی صفحه بماند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا