سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

ادعای جدید درمورد طلاق «دمت اوزدمیر» و «اوغوزهان کوچ»

همانطور که می دانید روند طلاق دمت اوزدمیر و اوغوزهان کوچ به پایان رسیده است. قبل و بعد از طلاق و جدایی آنها ادعاهای زیادی وجود داشت، حالا یک مورد جدید به این موارد اضافه شده است…

اگر به خاطر داشته باشید، رابطه بین دمت اوزدمیر بازیگر و خواننده اوغوزهان کوچ در اولین روزهای سال 2021 مانند بمب در دستور کار مجله قرار گرفت، در آن زمان به دلیل شیوع ویروس کرونا مقررات منع رفت و آمد وجود داشت. این زوج که قرنطینه چهار روزه سال نو را با هم در چشمه گذرانده بودند، رابطه خود را تایید کردند و گفتند: ما در آستانه یک روند زیبا هستیم.

آشنایی این دو در سال 2017 در برنامه تاک شوی (Üç Adam’da) توسط دمت اوزدمیر (Demet Özdemir) به میزبانی اوغوزهان کوچ (Oğuzhan Koç) با ابراهیم بویوکاک (İbrahim Büyükak) و اسر یینلر (Eser Yenenler) آغاز شد.
اما در آن زمان، اوغوهان کوچ با یاگمور تانریسوسین، دوست نزدیک دمت اوزدمیر بود. قرار بود این زوج با هم ازدواج کنند، اما در سال 2020 به رابطه 4 ساله خود پایان دادند. روابط اوغوزهان کوچ با دمت اوزدمیر؛ روابط بین دو دوست را بدتر کرد و مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت. اوغوزهان کوچ در 14 فوریه، روز ولنتاین ( 25 بهمن 2022)، از دمت اوزدمیر خواستگاری کرد. کوچ و اوزدمیر که روابطشان هنوز در آرامش بود، ناگهان تصمیم به ازدواج گرفتند، درباره لباس اوزدمیر به ارزش 17 هزار لیره و انگشتر پیشنهادی 4 قیراطی که کوچ خریده بود صحبت های زیادی شد. بعداً زوج ما منتظر گرم شدن هوا شدند و در 28 خرداد با یک مراسم شیرین نامزد کردند. مراسم عروسی که بعد از نامزدی مشتاقانه منتظر بود در 28 آگوست (6 شهریور ماه) برگزار شد. همه مجله ها در مورد مهمان ها و عروسی صحبت می کردند.

البته ادعاهای مطرح شده در این زمان متوقف نشد. طبق شایعات، زوج اوزدمیر و کوچ عروسی خود را به صورت رایگان برگزار کردند. مراسم عروسی در «Six Senses» برگزار شد. این زوج زمانی که با تبلیغ اسپای هتل موافقت کردند هیچ هزینه ای برای مراسم پرداخت نکردند.

8 ماه از عروسی پر زرق و برق گذشت، اما این ازدواج آنطور که انتظار می رفت پیشرفت نکرد. کوچ و اوزدمیر در ساعت 14:00 در دادگاه خانواده آدالار در یک جلسه طلاق گرفتند. دلایل طلاق این زوج که هیچ اظهار نظر بدی در مورد یکدیگر نداشتند و اظهار داشتند که وارد هیچ دعوای ملکی نشده اند کاملاً کنجکاو بود. جدا از شایعه شایعه چند ماهه در روزنامه ها، اعتراف دمت اوزدمیر مبنی بر اینکه برای مدتی خانه را ترک کرده و بعد از آن حالشان بهتر شده است، توجه ها را به خود جلب کرد. این زوج برای طلاقشان گفتند “کاری برای انجام دادن نیست (اتفاقیه که افتاده)”.

اکنون پینار الیچه، موزیسین مدعی شد که یکی از دلایل طلاق اوزدمیر و کوچ، صحنه های نزدیکی در سریال «اسم من فرح است» (Adim Farah) میباشد. «دمت» در زمان ازدواج و قبل از آن صحنه های بدتری داشت. در واقع، من اطلاعات بسیار مهمی به شما خواهم داد. در واقع اولین بحران ازدواج از آن صحنه ها به وجود آمد.

دمت اوزدمیر به همراه انگین آکیورک (Engin Akyürek) نقش اصلی Adim Farah را بر عهده می‌گیرد، یکی از سریال‌های فصل جدید FOX که مورد توجه قرار گرفته است. صحنه های نزدیکی به خصوص در قسمت های جدید این سریال در شبکه های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است. طبق ادعای الیچه، اوغوزهان کوچ نیز از این صحنه ها بسیار آشفته شده بود و می خواسته از سریال حذف شود.

اوغوزهان کوچ که گفته می‌شود از همسرش خواسته تا این صحنه‌ها را حذف کند،  دمت اوزدمیر در جوابش گفت: “این در مورد حرفه من است، شما نمی توانید در آن دخالت کنید.”

الیچه سخنان خود را با این اظهارات (من آن را از افراد بسیار نزدیک به خانواده شنیدم.) اینگونه ادامه می دهد: اوغوزهان گفت، “دمت آن صحنه ها را حذف کن.” دمت گفته “هرگز”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا