سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

عزیز انصاری کارگردانی و بازیگری در درام کمدی در کنار بیل موری را بر عهده دارد.

عزیز انصاری با اثبات اینکه در خیلی چیزها استاد هست حالا اولین فیلمسازی خودش را از طریق Searchlight Pictures تجربه خواهد کرد. انصاری به عنوان کارگردان، ستاره، تهیه کننده و نویسنده در راس این کمدی-درام که هنوز نامش فاش نشده خواهد بود. او با بیل مری، بازیگر افسانه ای، جلوی دوربین خواهد رفت. تیلور فریدمن و کامرون چیدزی از سرچ لایت نظارت خواهند کرد و یوری هنلی به انصاری برای تهیه کنندگی ملحق می شود.

این فیلم بر اساس کتاب غیرداستانی Being Mortal: Medicine and What Matters In the End، داستان واقعی زندگی نویسنده رمان، Atul Gawande را روایت می کند. در حالی که داستان فیلم و همچنین اطلاعات پیرامون شخصیت‌هایی که موری و انصاری نقش‌آفرینی خواهند کرد، مخفی نگه داشته شده،  اما می‌توانیم برخی چیزها را بر اساس طرح داستان حدس بزنیم. این رمان که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است، گاوانده را در سفرش برای کمک به بیماران از طریق قدرت‌های شفابخش پزشکی دنبال می‌کند. در سراسر صفحات، گاوانده خوانندگان را با افکارش در مورد آسایشگاه ها و کمک های آخر عمر برای نیازمندان و همچنین اعتقادش به این که دارو باید برای حفظ سلامتی بیمار استفاده شود و کسانی که بیماری لاعلاجی دارند را با مردن راحتتر کند.

انصاری که به خاطر نقش نمادینش به عنوان کارآفرین پرانرژی تام هاورفورد در پارک ها و تفریحات NBC شناخته می شود، ثابت کرده مردی با استعدادهای فراوان است. انصاری پس از حضور در پارک‌ها و تفریحات، سریال موفق نتفلیکس، Master of None را ساخت، در آن بازی کرد و تهیه‌کننده اجرایی آن بود. تا کنون، این سریال به مدت سه فصل پخش شده است که آخرین آن در ماه مه 2021 منتشر شده است. این سریال نه تنها مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، بلکه چندین جایزه از جمله سه جایزه امی و یک گلدن گلوب را برای انصاری به ارمغان آورد.

دیوید گرینبام و متیو گرینفیلد، روسای مشترک سرچ لایت، علاوه بر اعلام فیلم جدید، بیانیه مشترکی منتشر کردند و هیجانشان را برای شروع همکاری با انصاری به اشتراک گذاشتند و او را “استعدادی باورنکردنی” خواندند. گرینبام و گرینفیلد در پایان بیانیه گفتند که مشتاقانه منتظرند تا “یک بار دیگر با بیل مری نابغه کار کنند.” در گذشته، موری در چندین فیلم از دارجلینگ لیمیتد تا جدیدتر، The French Dispatch، با این شرکت همکاری کرده است.

در حالی که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این کمدی وجود ندارد اما ما می دانیم که هدف تولید آن برای انتشار در سال 2023 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا