سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

پیامی از بازیگر معروف مورات اونالمیش که بسیار در مورد آن صحبت خواهد شد.

مورات اونالمیش بازیگر مشهوری که شخصیت «دمیر یامان» را در سریال ” روزی روزگارانی در چوکوروا ” بازی کرده، در پایان فصل سوم این سریال از تماشاگران خداحافظی کرد.
این بازیگر که از آن زمان دیگر روی پرده سینما نبوده اما همچنان در شبکه های اجتماعی فعال هست.

این بازیگر با به اشتراک گذاشتن عکس جدیدی از خودش با خودکار در دست،  نوشت؛ «گاهی در سکوت، گاهی در میان جمعیت. اما تو باید همیشه در مسیر تنها راه بروی…» و با حرف هایش توجه ها را به خودش جلب کرد.

در حالی که هواداران منتظر بودند دوباره مورات اونالمیش را در فصل جدید در تلویزیون ببینند، این بازیگر ترجیح داد در این بین به رستورانی که در کاپادوکیه افتتاح کرده رسیدگی کند.

نام مورات اونالمیش اخیرا با خبرهایی مبنی بر اینکه قراره نقش دنیز گزمیش را در فیلم زندگینامه او بازی کند، بر سر زبان ها افتاده است.

گفته می شود که این بازیگر معروف که مدتی از فیلمبرداری دور بوده، با پیشنهاد  مصطفی اسلو به عنوان تهیه کننده این فیلم چراغ سبز نشان داده  و طرفین موافقتشان را اعلام کرده است.

اما هنوز هیچ اطلاعات قطعی در مورد اینکه آیا مورات اونالمیش در پروژه ای که زندگی دنیز گزمیش را روایت می کند، شرکت خواهد کرد یا خیر وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا