سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

تصاویر جدیدی از آلپ نوروز و ایرم حلواجی اغلو در سریال Cennetin Çocukları منتشر شد!

در سریال Cennetin Çocukları (بچه های بهشت) که از شبکه TRT1 پخش خواهد شد، آلپ نوروز و ایرم حلواجی اوغلو در نقش های اصلی سریال همبازی هستند.

ایرم حلواجی اوغلو در سریال تلویزیونی Annenin Sırrıdır Çocuk (راز مادر) بازی کرد که فصل گذشته برای tv8 فیلمبرداری شد. این سریال که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، متأسفانه امتیازات مورد انتظار را دریافت نکرد و تصمیم بر این شد که در پایان فصل ادامه پیدا نکند.

از سوی دیگر اخیراً آلپ نوروز با سریال Ada Masalı (داستان جزیره) مقابل مخاطبان دیده شد. این بازیگر که طرفدارانش بی صبرانه منتظر پروژه جدیدش هستند، این بار با ایرم حلواجی اوغلو شریک شده است.

داستان سریال با امضای گلد فیلم از کتاب «یورک چیکمازی» نوشته آتیکه هنچلیر نقل شده است. در سریال Cennetin Çocukları، رفتار مردی که با اختلال شخصیت، خشونت و پشیمانی به ورطه کشیده شده و زنی که سعی در حفظ زندگی دارد و تجربیات بین آنها روایت می شود.

آیچا بینگول هم در این سریال حضور دارد که تاریخ اکرانش هنوز مشخص نشده است. پس از شروع تصویربرداری سریال از چندی پیش، اولین فریم ها هم جدیدا به اشتراک گذاشته شد. عکس جدید آلپ نوروز و ایرم حلواجی اوغلو در سریال منتشر  شد. تخمین زده می شود این سریال که مخاطبان بی صبرانه منتظر آن هستند، به زودی روی پرده برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا