سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

الچین سانگو از طرفدارانش تشکر فراوان کرد.

در سال‌های اخیر، بازیگران زن  ترک پر طرفدار در تلویزیون شروع به حضور در صحنه تئاتر کرده‌اند. بعد از افرا ساراچ اوغلو، هزار ارگوچلو و آهسن اروغلو، الچین سانگو بازیگر معروف استعدادش را روی صحنه تئاتر نشان داد.

در حالی که طرفداران منتظر دیدن الچین سانگو در سریال  فاکس تی وی ” دروغگویان و شمع هایشان ” بودند اما ماجراجویی اش در این سریال کوتاه بود و این بازیگر  روی صحنه تئاتر ظاهر شد.

او که مدتیه برای تجربه ای بسیار متفاوت تمرین می کند، با نمایشی به نام Şehirde Kimse Yokken گام محکمی دیگر به سمت حرفه اش روی صحنه برداشت.

در نمایش Şehirde Kimse Yokken که اخیراً اکران شده قدرت و فضیلت زنان مطرح است. این نمایش درباره اتفاقاتی برای شخصیت «روکیه» که از هرج و مرج در حومه آناتولی در استانبول فرار کرده هست.. متین کوشکون، کرم ارسلان اوغلو، الیف اورسه و ارسین آریچی هم در این نمایش ایفای نقش می کنند.

الچین سانگو پستی منتشر کرد  و از همه کسانی که او را در این سفر حمایت کردند تشکر کرد. او نوشت : ” می خواهم از همه کسانی که در این ماجراجویی جدید در کنار ما بودند و من را همراهی کردند تشکر کنم. برای من باورنکردنی بود که این را تجربه کنم… ”

هواداران سانگو را در این سفر هیجان انگیز و جدید که این بازیگر برای نشان دادن استعدادهایش در صحنه تئاتر طی کرد،  او را تنها نگذاشتند. این نمایش 7 تا 13 مارس در ساعت 20:30 در زورلو پی اس ام روی صحنه می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا