سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

هواداران از دیدن دختر اسرا درمانچی اوغلو تعجب کردند!

اسرا درمانچی اوغلو بازیگر ترک  که نقش بهیجه  زن بدجنس را در سریال روزگارانی در چوکوروا بازی کرده بود، با فصل جدید سریال دست سرنوشتم که پخش آن از شبکه های استار تی وی آغاز شده به تلویزیون آمد.

درمانچی اوغلو که در سریال جدیدش نقش یک زن بدجنس به نام زاهده را بازی می کند، بار دیگر با بازیش جلب توجه می کند. این بازیگر با استعداد هم هر از چند گاهی با پست های اینستاگرامی در صدر خبرها قرار می گیرد.

اسرا درمانچ اوغلو با به اشتراک گذاشتن عکس دختر 18 ساله‌اش رفیا، نوشت: “رفیا  عشق منه که عمیق‌ترین چیزهای همدیگر را در این زندگی می‌بیند، دخترم… چه خبره؟”

بعضی از هواداران که نمی دانستند این بازیگر  یک دختر دارد، با دیدن این عکس شوکه شدند. اسم این دختر  هم برای بعضی دیگر متفاوت به نظر رسید و برایشان سوال بود که چه کسی این اسم را انتخاب کرده است.

این پست اسرا درمانچی اوغلو در مدت کوتاهی هزاران لایک دریافت کرد.

خیلی از فالورهاش فکر کردند که عکس دختر اسرا درمانچ اوغلو، رفیا،  عکس جوانی این بازیگر است. حتی برخی از هواداران می گویند که وقتی برای اولین بار به این عکس نگاه کردند، فکر کردند که این عکس مربوط به سال های گذشته اسرا درمانچی اوغلو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا