سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

اولین اطلاعات لو رفته از سریال Dünyayla Benim Armada ( بین دنیا و من )

موج هیجان در شبکه های اجتماعی برای سریال جدید اینترنتی به نام Dünyayla Benim Aramda (بین دنیا و من) که از پلتفرم دیزنی پلاس پخش خواهد شد، روز به روز در حال افزایش است.

طرفداران دمت اوزدمیر از بازگشت این بازیگر به صحنه فیلمبرداری بسیار خوشحال هستند و اینکه  این سریال یک پروژه دیزنی پلاسه و می توان آن را در خارج از کشور ترکیه از این پلتفرم تماشا کرد، طرفداران خارجی را بسیار خوشحال کرده است.

دمت اوزدمیر در حال حاضر در بخش دیجیتال باقی خواهد ماند، اگرچه طرفداران سریال های داخلی می خواهند آنها را در سریال های تلویزیونی ببینند. پس چه اطلاعاتی در مورد سریال Dünyayla Benim Aramda  ( بین دنیا و من ) به بیرون درز کرده؟

با بورا گولسوی به عنوان بازیگر مرد اصلی این پروژه که کرم بورسین هم جز بازیگر اصلی هست، توافقی صورت گرفت. در حالی که حضور دمت اوزدمیر در سریال نهایی شده ،هافسانور سانجاک توتان هم در این سریال حضور دارد.

کارگردانی این سریال به Hülya Gezer سپرده شده و  پینار بولوت هم در حال نوشتن فیلمنامه است. به این نکته اشاره کنیم که این فیلمنامه نویس پیش از این نیز  داستان سریال ( دکتر معجزه گر ) Mucize Doktor را نوشته  و در نهایت صاحب فیلمنامه سریال نتفلیکس به نام شاهمران است.

ماه مارس رسیده و انتظار می رود به زودی اطلاعاتی مبنی بر شروع کار تیم بر روی مجموعه منتشر شود.

بورا گولسوی نام کلیدی سریال خواهد بود و بین دو زن در داستان قرار می گیرد. اما هنوز درباره شخصیت‌هایی که دمت اوزدمیر و هافسانور سانجاک توتان بازی خواهند کرد کنجکاو هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا