سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

اخبار سریال فصل دوم سریال بهار شبیه بهار دوم می شود!

سریال بهار که با فصل اولش با امضای ام اف یاپیم دلها را به دست آورد، در حال آماده شدن برای بازگشت به اکران با فصل دوم از سه شنبه ۲۴ شهریور است.

[adinserter block=”3″]

اولین تریلر منتشر شده از این مجموعه که رکوردهای رتبه بندی را شکست، اولین سیگنال ها را نشان داد که لحظات هیجان انگیز و مملو از سرگرمی از همان جایی که متوقف شدند ادامه خواهند داشت.

در اولین تریلر منتشر شده از این سریال که با پایان فصل خیره‌کننده‌اش در دستور کار قرار گرفت، لحظات مفرح تجربه شده در مهمانی «سلام به زندگی جدید من»  جلب توجه کرد، در حالی که اولین سرنخ‌ها حاکی از درگیری بین بهار و تیمور بود در فصل جدید ادامه خواهد داد.

هویت سوریا (بوشرا پکین) که مانند رعد و برق به بیمارستان پران وکیف افتاد و اینکه او چگونه بر روند داستان در قسمت‌های آینده تأثیر می‌گذارد به موضوع کنجکاوی زیادی تبدیل شده است.

پوستر رنگارنگ آماده شده برای فصل جدید سریال با حضور دمت اوگار در عرض چند دقیقه در شبکه های اجتماعی پر از لایک شد. در حالی که نوزادان در آغوش بهار راز بزرگی را ایجاد کردند.

در این سریال بازیگران زیر بازی می کنند؛دمت اوگار، بوغرا گلسوی، مهمت یلماز آک، بوشرا پکین، اجم اوزکایا، الچین آفاجان، فوسون دمیرل، الیت انداچ چام، دمیرهان دمیرچی اوغلو، نیل سوده آلبایراک، آلیسا سزن سوور، حسن شاهینتورک، سنا میا کالانی.

بهار به شما یادآوری می کند که با وجود همه چیز می توان از نو شروع کرد. شروع از 24 سپتامبر، هر سه شنبه ساعت 20:00 از شو تی وی.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا