سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیری کره ای

جونگ هو یون بازیگر سریال «بازی مرکب» به دلیل پستی در اینستاگرامش ناگهان مورد انتقاد کاربران کره ای قرار گرفت.

در 9 مارس، جونگ هو یون عکسی از قدم گذاشتنش  بر روی تابلویی روی زمین که شماره 1 را نشان می‌دهد در اینستاگرام بدون نوشتن کپشن خاصی منتشر کرد.

به نظر می رسد این پست به معنای اولین مرحله جونگ هو یون در نمایش کالکشن مد زنان است که در ساعت 10:30 شب در تاریخ 7 مارس (به وقت استاندارد کره) در موزه اورسی در پاریس، فرانسه برگزار شد. با این حال، برخی از کاربران کره ای پست این بازیگر را به عنوان یک پیام حمایتی برای یک نامزد خاص ریاست جمهوری تفسیر کردند، زیرا دقیقاً در روز بیستمین انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده بود و از او انتقاد کردند.

پست جونگ هو یون در رسانه های مختلف آنلاین مانند clien، fmkorea و غیره پخش شد و با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران اینترنت مواجه شد. بعضی ها می‌گفتند: «در این‌جور روزها مراقب باشید»، «نمی‌شه این مطالب را در روز انتخابات پست کرد» و… در همین حال، برخی‌ها اظهار داشتند: «از خوشحالی این مطلب را منتشر کرده . لطفا بیش از حد آن را تفسیر نکنید، “همه چیز را سیاسی نکنید”. جونگ هو یون با جنجالی شدن این پست آن را اینستاگرامش حذف کرد.

در همین حال، جونگ هو یون به لطف بازی در سریال «بازی  مرکب» برنده بهترین بازیگر زن برای سریال تلویزیونی/درام در بیست و هشتمین دوره جوایز Screen Actors Guild  شد که در صبح روز یکشنبه 27 فوریه در Barker Hangar در سانتا مونیکا، لس آنجلس برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا