سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پرنس هری بلافاصله بعد از تشییع جنازه پرنس فیلیپ به ایالات متحده پرواز میکند تا در کنار مگان باشد.

شاهزاده هری بلافاصله بعد از مراسم خاکسپاری پدربزرگش پرنس فیلیپ به ایالات متحده پرواز خواهد کرد – زیرا نمی خواهد برای مدت طولانی از همسر باردارش مگان مارکل جدا شود.

هری قصد ندارد بعد از تشییع روز شنبه مدت زمان زیادی را در انگلیس بماند.

همسر او که در اوایل تابستان دخترشان را بدنیا می آورد ، به توصیه پزشکش از همراه شدن با هری منع شد. و به ما گفته شده است که هری سریعا به کالیفرنیا باز می گردد تا در کنار مارکل و پسرشان آرچی باشد.

هرچند طبق دستورالعمل های فعلی هری مشخص نیست که چه ویزایی دارد – یا آیا او برای گرین کارتش درخواست کرده است ، اما او مجبور شد برای سفر به کشورش برای مراسم تشییع جنازه از منافع ملی استثنا درخواست کند ، اما یک وکیل دادگستری عالی مهاجرت گفت: با این حال ، موارد استثنایی نیز برای کسانی که با شهروندان ایالات متحده ازدواج کرده اند ، وجود دارد.

او همچنین هنگام بازگشت به ایالات متحده باید به قوانین COVID پایبند باشد. در دستورالعمل های فعلی آمده است که همه مسافران از کشور باید یک تست منفی را طی سه روز بعد از سفر انجام دهند.

از زمان کناره گیری او و مارکل از زندگی سلطنتی، این اولین بار است که هری به انگلیس برمی گردد. و این اولین بار است که او از مارس سال گذشته مادربزرگش، ملکه الیزابت دوم ، پدرش شاهزاده چارلز ، برادر شاهزاده ویلیام ، خواهر شوهرش کیت میدلتون و بقیه اعضای خانواده اش را دیده است.

منابع به ما گفتند که مارکل مشتاقانه خواهان همراهی با همسرش بود و تمام تلاشش را می کرد تا به این سفر برود. واقعیت این است که او آنجا نیست و هری باید تنها با آنها روبرو شود،
ماه گذشته این زوج در مورد جداییشان از خانواده سلطنتی با اپرا وینفری مصاحبه انفجاری انجام دادند.  

در طول مصاحبه ، هری به وینفری گفت که با وجود همه چیز هنوز هم علاقه زیادی به برادرش دارد.

او گفت: “همانطور که ​​قبلاً گفتم ، من ویلیام را بسیار دوست دارم.” “ما با هم سختیها را پشت سر گذاشته ایم و تجربه مشترکی داریم ، اما در مسیرهای مختلفی هستیم.”

هری در حال حاضر در خانه قلعه ویندسور ، Frogmore Cottage ، جایی که پسر عموی او اوگنی و خانواده اش در آن زندگی می کنند قرنطینه شده است. او روز یکشنبه با یک پرواز برنامه ریزی شده بریتیش ایرویز – همراه با امنیت – به فرودگاه هیترو لندن رفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا