سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جاستین بیبر درباره لخته خون “ترسناک” در مغز هیلی بیبر صحبت می کند: “او قویست”

جاستین بیبر برای اولین بار از زمانی که همسرش هیلی هفته گذشته به دلیل “لخته خون بسیار کوچک در مغزش ” در بیمارستان بستری شد، صحبت می کند. جاستین روز چهارشنبه در طول تور جهانی عدالت در دنور، کلرادو، در مورد آن ماجرا صحبت کرد.

این خواننده 28 ساله در ویدئویی که در حساب اینستاگرامش به اشتراک گذاشته ، گفت: ” این که چگونه زندگی به طور تصادفی به شما توپ های منحنی پرتاب می کند، دیوانه کننده است.” “میدونی، ما واقعا نمیتونیم چیزهای زیادی رو کنترل کنیم.  بچه ها میدونین، احتمالا اکثر شما اخبار مربوط به همسرم رو شنیده اید.”

جاستین با توضیح اینکه همسرش رو به بهبودیه، گفت: “اما او خوبه حالش خوبه و  او قویه.” “اما ترسناک بود، می داونید، واقعا ترسناک بود. اما من به طور قطع می دانم که خدا مراقب اوست  و این چیز خوبیه.”

جاستین در ادامه از طرفدارانش قدردانی کرد و از همراهی آنها در تور جهانی چند شهرش تشکر کرد.

او ادامه داد : “اما امشب،من واقعا شاکرم که اینجا با شماها هستم و  زندگی را جشن می گیریم،  “خیلی چیزهای وحشتناکی در حال حاضر در دنیا دارد اتفاق می افتد، و برای اینکه ما همه با هم در این مکان باشیم، ، می خندیم، لبخند می زنیم، آهنگ می خوانیم، یعنی نمی توانم جای بهتری برای آن فکر کنم. پس، بچه ها، از اینکه امشب به من ملحق شدید، متشکرم.»

هیلی همسر جاستین بیبر در هفته گذشته در بیمارستان بستری شده بود. . او در پستی که در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشته شد، نوشت: «من سکته مغزی کردم و به بیمارستان منتقل شدم. پزشکان متوجه شدند که  لخته خون بسیار کوچکی در مغزم هست که باعث کمبود اکسیژن شده  اما بدنم به خودی خود آن را رد کرده و در عرض چند ساعت به طور کامل خوب شدم.”

هیلی این تجربه را ” یکی از ترسناک ترین لحظاتی که تا به حال تجربه کرده ” توصیف کرد و از کمک پزشکان و پرستارانش تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا