سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

دو بازیگر جدید به سریال Evlilik Hakkında Her Şey ” همه چیز درباره ازدواج “ملحق شدند.

کسانی که سریال Evlilik Hakkında Her Şey ( همه چیز درباره ازدواج) را که از  فاکس تی وی پخش می شود تماشا می کنند، اکنون مشتاقانه منتظر هستند. انگار مخاطبان از فینال سریال می ترسند! فیلمنامه نویسان تمام تلاششان را برای بدست اوردن رتبه خوب برای سریال انجام می دهند. داستان با اضافه شدن نام های جدید  پیشرفت می کند.

پس از خروج ناگهانی ییگیت کیرازجی  از سریال یک جهش زمانی در سریال رخ داد. حضور باریش کلیچ که نقش یکی از شخصیت های جدید سریال را بازی می کند هم اتفاق مثبتی برای مخاطبان بود.

کسانی که از ابتدای فصل با کنجکاوی سریال را دنبال می کنند، حاضر نیستند از این سریال با موضوع قانون دست بکشند. با این حال، رتبه بندی هنوز برای کانال چندان راضی کننده نیست! دو نام جدید که قرار است در روزهای آینده باعث دوپینگ شدن سریال شوند، با دو شخصیت متفاوت خواهند آمد

بازیگرانی که در این سریال حضور خواهند داشت  کیوانچ کاسابالی و مژده اوزمان خواهند بود. آن‌ها به عنوان ستاره‌های مهمان حضور پیدا می‌کنند، اما همچنان انتظار می‌رود که پیچش متفاوتی به داستان اضافه کنند.

هنوز نقششان مشخص نیست اما دو نام موفقی که محبوب هستند، هیجان جدیدی را هم به سریال Evlilik Hakkında Her Şey ( همه چیز درباره ازدواج ) خواهند آورد.

اولین سریال کیوانچ کاسابالی سریال Yaprak Dökümü ( برگ‌ریزان ) بود و در سریال های تلویزیونی مانند کهکشان , مرهمت و همچنین یکی دیگر از سریال های تلویزیونی محبوب فاکس به نام سیب ممنوعه بازی کرد.

او همچنین اخیراً با برنامه “Şehirden Uzakta” که از مستند TRT پخش می شد، روی پرده ها ظاهر شد.

مژده اوزمان کارش را در سال 2008 با سریال تلویزیونی Paramparça Aşklar آغاز کرد. پس از آن در سریالهایی مانند Aşk Bir Hayal، Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz، Muhteşem Yüzyıl و Kiralık Aşk بازی کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا