سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

فیلمبرداری سریال Sadakatsiz (بی‌صداقت) به پایان رسید

سریال Sadakatsiz (بی‌صداقت) کانال D که فصل گذشته موفقیت زیادی کسب کرد، در فصل دوم نتوانست چیزی را که به دنبالش بود پیدا کند و تصمیم گرفته شد در پایان فصل به فینال برسد. روز بزرگ فرا رسید و فیلمبرداری تمام شد


سریال  Sadakatsizl با بازی ملیسا سزن , جانسو دره و جانر جیندروک از سریال Dr.Foster شبکه BBC اقتباس شده است. این سریال که داستان یک فریب بسیار طوفانی را روایت می کند، فصل گذشته با اولین فصل پخشش  جنجال به پا کرد.  کانال D که فصل گذشته موفقیت زیادی کسب کرد، در فصل دوم نتوانست چیزی را که به دنبالش بود پیدا کند و تصمیم گرفته شد در پایان فصل به فینال برسد.

با این حال، رتبه بندی برای فصل دوم  سریال Sadakatsiz ناامید کننده بود. این سریال که در فصل دوم شروع بسیار خوبی داشت و رتبه 10 را دریافت کرد، به تدریج در رتبه نزولی قرار گرفت.

سریال Sadakatsiz  که تنها دو قسمت به پایانش باقی مانده ، با 60مین قسمتش از تلویزیون خداحافظی خواهد کرد.  در آخر هفته، بازیگران Sadakatsiz برای آخرین بار سر صحنه فیلمبرداری گرد هم آمدند و با شخصیت هایشان در این سریال پر هیاهو خداحافظی کردند.

سریال Sadakatsiz در خارج از کشور به خصوص در کشورهای آمریکای لاتین توجه زیادی را به خود جلب کرد. به لطف این سریال، به خصوص جانسو دره و جانر جیندروک طرفداران زیادی در کشورهای آمریکای لاتین پیدا کردند. جانسو دره شایسته دریافت جوایز در اسپانیا شناخته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا