سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نیک جوناس و پریانکا چوپرا اولین عکس دخترشان را پس از گذراندن 100 روز در NICU (بخش مراقبت های ویژه نوزادان نارس) به اشتراک گذاشتند

نیک جوناس خواننده و پریانکا چوپرا جوناس بازیگر روز یکشنبه اعلام کردند که دخترشان مالتی ماری پس از 100 روز بستری در بخش مراقبت های ویژه نوزادان مرخص شد و به خانه آمد.

چوپرا جوناس 39 ساله و جوناس 29 ساله پست های شیرین روز مادر را در  اینستاگرامشان با عکسهایی مشابه از خانواده به اشتراک گذاشتند و چند ماه گذشته را “ترن هوایی” نامیدند.

هر دو در کپشن نوشتند: “سفر هر خانواده منحصر به فرده و به سطح خاصی از ایمان و باور نیاز دارد، و در حالی که سفر ما چند ماه چالش برانگیز بود، آنچه که در نگاه به گذشته کاملاً مشخص می شود اینه که هر لحظه چقدر ارزشمنده.از اینکه دختر کوچولوی ما بالاخره به خانه برگشت، بسیار خوشحالیم».

این زوج از پزشکان و پرستاران در بیمارستان Scripps Memorial در لاجولا  برای درمان دخترشان تشکر کردند. آنها همچنین در اینستاگرام از همدیگر هم  تشکر کردند و جوناس همسرش را “مادر باورنکردنی” خطاب کرد.

این زوج در ماه ژانویه در پستی در اینستاگرام از به دنیا آمدن نوزادشان که از طریق رحم جایگزین به دنیا آمدند خبر دادند. اگرچه آنها هیچ اطلاعاتی در مورد نوزاد به اشتراک نمی گذاشتند، اما TMZ در ماه آوریل گزارش داد که نام دخترشان مالتی ماری است.

جوناس و چوپرا جوناس جزئیات مربوط به تولد مالتی را خصوصی نگه داشته اند، از جمله بستری شدن او در NICU. یک منبع نزدیک به خانواده در ماه ژانویه به دیلی میل گفت که نوزاد 12 هفته زودتر به دنیا آمد و تا زمانی که به اندازه کافی رشد کند و به خانه برود در بیمارستان خواهد ماند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا