سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

جدایی از سریال Kardeşlerim ( خواهر و برادرام ) در را برای شروع بهتر برای نیلسو ییلماز باز کرد!

سریال  Kardeşlerim ( خواهر و برادرام ) به پروژه ای تبدیل شد که بازیگران جوان را به میدان آورد و نیلسو ییلماز بازیگر نقش جمیله از جمله نام هایی بود که توجه ها را به خودش جلب کرد. نیلسو ییلماز نقش فرعی در داستان داشت. او که در این سریال نقش یک خدمتکار را بازی می کرد ماه گذشته از این تیم خداحافظی کرد. با وجود اینکه مدت ها در این سریال حضور داشت و صحنه های کمی داشت، باز هم از فرصت هایی که در اختیارش قرار می گرفت به خوبی استفاده کرد.

در سال 2019، این بازیگر جوان که با شخصیت دلروبا در سریال پایتخت عبدالحمید توجه ها را به خودش جلب کرد، سپس با شخصیت ملک در سریال تلویزیونی اتاق قرمز افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داد. هم معمای شخصیت خلق شده در سریال و هم بازی موثر نیلسو ییلماز مدت ها مورد بحث بود.

این بازیگر جوان پس از خروج از سریال خواهر و برادرام پیشنهادهای مختلفی دریافت کرد و برای سریالی جدید قرارداد بست. نیلسو ییلماز  به جمع بازیگران سریال Kiracı پیوست و  فیلمبرداری آن به تازگی آغاز شده است

شخصیتی که نیلسو یلماز در سریال Kiracı بازی خواهد کرد شخصیت بسیار جذابی خواهد بود. نیلسو یلماز نقش شخصیتی به نام پلین پولات را بازی می کند که اعتماد به نفس بالایی دارد و برای خودش اهدافی مشخص کرده و با ظاهر پر زرق و برقش توجه اطرافیانش به خودش جلب می کند.

انتظار می رود نیلسو ییلماز با شخصیت تاثیرگذار پلین در سریال Kiracı که از شبکه فاکس تی وی پخش می شود توجهات بیشتری را به خودش جلب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا