سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

فیلمبرداری فصل دوم شاهماران چه زمانی آغاز می شود؟ جواب از بوراک دنیز اومد!

سریال تلویزیونی Şahmaran ( شاهمران )  که برای نتفلیکس فیلمبرداری شده هنوز منتشر نشده است. با این حال فیلمبرداری فصل دوم این سریال در شرف شروع است. اطلاعات روشنی از سریال موردانتظار از بوراک دنیز بازیگر نقش اول این سریال بدست آمده است.

تصویربرداری سریال Şahmaran با بازی سرنای ساریکایا و بوراک دنیز   مدت ها پیش به پایان رسید. این سریال در حال حاضر برای دیدار با مخاطبان روز شماری می کند. گفته می شود این سریال که موضوع آن مخفیانه است، در ماه سپتامبر در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

این در حالیه که مذاکرات برای فصل دوم حتی قبل از پخش سریال شاهمران آغاز شده بود. چندی پیش خبر خوش را بوراک دنیز داد. بوراک دنیز حدود یک ماه پیش در بیانیه‌ای گفت: «فصل دوم شروع می‌شود، به نظر می‌رسد در ماه آگوست شروع خواهیم کرد. فعلا در تعطیلات کوتاه هستم و در خانه استراحت می کنم

باز هم اطلاعات دقیق فصل دوم Şahmaran از بوراک دنیز بدست آمد. این بازیگر موفق با بیان اینکه ۱۵ آگوست  برای فصل دوم سریال روی صحنه خواهند رفت، گفت: تصویربرداری این سریال تا پایان اکتبر به پایان می رسد.
گفته می شود فصل دوم این سریال مانند فصل اول آن در آدانا تصویربرداری می شود.

داستان سریال شاهمران محصول Tims&B Productions به کارگردانی Umur Turagay و نویسندگی Pınar Bulut هنوز فاش نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا