سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

رتبه بندی سریال حکیم به یک مشکل بزرگ اشاره می کند

قسمت دوم سریال حکیم (قاضی) اقتباس ترکیه ای سریال معروف آمریکا به نام Your Honor، دوشنبه 11 آوریل پخش شد ,به گفته خیلی ها قسمت بسیار خوبی پشت سر گذاشته شد.

سریال حکیم که با قسمت اولش افتتاحیه خوبی داشت انتظار می رفت از قسمت دوم به بعد منفجر شود. با نتایج منتشر شده مشخص شد که این انتظار که رتبه بندی ها باید خیلی خوب باشد درست نبود. داستانی تاثیرگذار و بازیگران قوی در سریال حکیم به هم رسیدند که روی پرده شبکه ATV با مخاطبان روبرو شد.

رتبه بندی قسمت دوم سریال که بازیگران مهمی چون اردال بشیکچی اوغلو، اوغور یوجل، یوردار اوکور، ابرو اوزکان و هاسیبه ارن را گرد هم آورده بود، کمی بالاتر از میانگین بود.

برای بسیاری از طرفداران سریال، سوال پیش آمده. بینندگان سریال حکیم که فکر می کنند قسمت خیلی خوبیه ولی رتبه ها پایینه، این سوال را مطرح می کنند که چرا اینجوریه؟ قسمت دوم سریال در رده ی همه افراد جایگاه نهم را به خود اختصاص داد. این مجموعه با پایان روز در جایگاه ششم در رده AB و به مقام پنجم در ABC1 دست یافت.

سریال سلجوقی بزرگ آلپارسلان که دوشنبه 11 آوریل از شبکه TRT1 پخش شد در تمامی زمینه ها مقام اول را کسب کرد. این سریال همچنان مخاطبان بسیار زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد و اگرچه رتبه ها کمی کاهش یافته ، اما جایگاه اول را از دست نمی دهد.

سریال سیب ممنوعه با قسمت یکصد و سی و هشتم در تمامی گروه های مخاطب رتبه های خوبی کسب کرد و به مقام سوم دست یافت. از سوی دیگر، سریال Üç Kuruş در همه افراد رتبه هفتم و در ABC1 رتبه ششم را به خود اختصاص داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا