سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

فصل آخر سریال Kuruluş Osman ( تاسیس عثمانی )چه زمانیه؟ اینم بازیگر جدید سریال و آخرین اتفاقات!

بازیگران بسیار زیادی در سریال Kuruluş Osman  (تاسیس عثمانی ) که فصل سومش را  در ATV ادامه می دهد، حضور داشته اند. نام های مهم زیادی در این سریال به چشم می خورد که بوراک اوزچیویت در آن نقش  اصلی را بر عهده دارد و او همچنان به این کار ادامه می دهد. این سریال که هم با داستان و هم با بازیگران تاثیرگذارش به موفقیت های زیادی دست یافته ، در مسابقه چهارشنبه نامبر وان شد.

رویای عثمان بی برای تبدیل شدن به یک ایالت در شرف تحققه چون سریال تاسیس عثمانی به سمت پایان فصل سوم پیش می رود. اینکه سریال به دوران تاسیس امپراتوری عثمانی می رسد نشان می دهد که در فصل بعد از دوره اول امپراتوری به صورت داستانی صحبت می شود.

مشخص شد که یک شخصیت جدید به داستان قدرتمند سریال تاسیس عثمانی خواهد پیوست. همه در مورد بازیگر جدید نقش شخصیت تکفور کنجکاو هستند.

Levent Özdilek که در سال 1955 متولد شد، به بازیگران این سریال برای شخصیت تکفور پیوست. تهیه کننده این سریال به کارگردانی احمد یلماز بر عهده محمد بوزداغ است.

شنیده ها حاکی از آنه که مقدمات فصل چهارم تاسیس عثمانی،  آغاز شده است. گروه سازنده سریال  از فصل تابستان به خوبی استفاده خواهند کرد تا در فصل آینده داستان و فضای بسیار تاثیرگذاری تری ایجاد کنند.

فصل دوم این سریال تا اوایل جولای سال گذشته ادامه داشت.سریال Kuruluş Osman یکی از طولانی ترین سریال های زمستانی باقی مانده در فصل گذشته بود و همه را شگفت زده کرد که تا اوایل جولای ادامه داشت. با نزدیک شدن به پایان فصل سوم، انتظار می رود  که این سریال تا ماه ژوئن یا حداکثر در اوایل جولای استراحت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا