سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تراویس اسکات در مهمانی فستیوال Revolve اجرای غافلگیرکننده ای ارائه می دهد

تراویس اسکات  خواننده رپ «Sicko Mode» اجرای سریعی در Bash Revolve x Bootsy Bellows، مهمانی فستیوال Revolve، در روز شنبه، 16 آوریل در La Quinta، کالیفرنیا داشت . این ایونت در طول جشنواره موسیقی و هنر کواچلا دره 2022 برگزار شد.

یکی از شاهدان عینی در مهمانی به E! نیوزگفت  او صدای بنگرز را می نواخت،  “مردم از دیدن او بسیار هیجان زده بودند. همه در حال رقصیدن و آواز خواندن بودند.”

کایلی جنر که دو فرزند با اسکات دارد دیده نشد. همانطور که در استوری های اینستاگرامش میشه دید، او روز قبل به همراه هیلی بیبر در جشنواره کواچلا شرکت کرد.

اجرای غافلگیرکننده اسکات در 16 آوریل، شش ماه پس از آن انجام شد که 10 نفر در میان ازدحام جمعیت در کنسرت Astroworld این خواننده رپ در هیوستون، بر اثر خفگی جانشان را از دست دادند. پس از حادثه در 5 نوامبر، این کنسرت که در اصل یک فستیوال دو روزه بود – بلافاصله لغو شد.

او ماه گذشته برای اولین بار با اجرای کوتاه یدر مهمانی پر ستاره دارن دزینسیول و ریچی آکیوا پیش از  مراسم اسکار 2022، که در یک ملک خصوصی در بل-ایر، کالیفرنیا برگزار شد، به صحنه بازگشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا