سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اونور تونا مشتاقانه منتظر فینال فصل سریال محکوم است

اونور تونا بازیگر معروف به تازگی با سریال محکوم در صدر خبرهاست. این بازیگر که با پخش سریال تلویزیونی فاکس در شب های پنجشنبه در رتبه اول قرار گرفت، همچنان با بازیش طرفداران را مجذوب خودش کرد.

سرای کایا بازیگر شخصیت جِمره در سریال محکوم که هفده قسمت از آن مانده است، داستان را ترک کرد. بسیاری از طرفداران سریال این نظر را دارند که بازیگر نقش اول زن زودتر از موعد از سریال خداحافظی کرد و از این وضعیت انتقاد می کنند. از طرف دیگر اونور تونا به طور فشرده به کار روی صحنه ادامه می دهد. اونور تونا با گفتن اینکه به خاطر این سریال وقت هیچ کار دیگه ای نداره، گفت:  سریال خوب پیش میره و از همه چیز راضی هستم.

اونور تونا با این حرف ها به هواداران سریال که منتظر فصل دوم هستند گفت چقدر تیم خسته است. گفت: اول یک مرخصی بگیریم، خسته شدیم.

سریال محکوم که مطمئناً در فصل بعد هم توسط شبکه فاکس تی وی ادامه خواهد داشت، با سرعت زیادی در حال ساخت هست. با این مشغله تیم، اشتیاق به تعطیلات دارند . اونور تونا با این جملات ابراز تمایل کرد که به زودی این فصل تمام شود.

این بازیگر که در کنار سریال های تلویزیونی به موسیقی هم علاقه دارد، گفت: این کار به او آرامش می دهد.  «وقتی سر صحنه فیلمبرداری حوصله ام سر می رود، یا خسته می شوم، در استودیو وقت می گذرانم..»

این بازیگر با بیان اینکه از کودکی به موسیقی علاقه داشته  گفت:  “در حال حاضر بازیگری در خط مقدمه، این چیزی است که من بیشتر دوست دارم و از انجامش لذت می برم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا