سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

رسانه های اجتماعی با تغییر در فصل دوم سریال اسم من فرح هست غوغا به پا کردند

طرفداران انگین آکیورک و دمت اوزدمیر وارد عمل شدند. تریلر فصل دوم سریال «Adım Farah» (نام من فرح است) منتشر شد و موج گسترده ای از تعامل در شبکه های اجتماعی برای این سریال به راه افتاد.

طرفداران این دو بازیگر چه در داخل و چه در خارج از ترکیه، فصل گذشته یک قدرت رسانه اجتماعی بسیار موثر ایجاد کردند. به خصوص طرفداران سریال های ترکی با فرهنگ های بسیار متفاوت که سریال های ترکی را از خارج از ترکیه دنبال می کنند، اهمیت زیادی به پروژه «Adım Farah» می دهند.

طرفداران خارجی سریال با تحسین هر دو بازیگر  انگین آکیورک و دمت اوزدمیر و عشقشان به داستان سریال «اسم من فرح هست» همچنان در شبکه های اجتماعی ابراز هیجان می کنند.

سریال Adım Farah در فصل دوم تغییرات چشمگیری خواهد داشت.

از تریلر می توانید متوجه شوید که فیاض دومان بازیگر نقش پدر شخصیت کریمشاه که در پایان فصل گذشته مشخص شد در سریال حضور دارد، در فصل دوم در نقطه بسیار تعیین کننده ای قرار خواهد گرفت.

در تریلر فصل دوم که طرفداران سریال را بسیار تحت تاثیر قرار داد، خواهید دید که شخصیت فرح به خاطر پسرش وارد یک درام بزرگ می شود و با همسر سابقش بهرام روبرو می شود.

طاهر با بازی انگین آکیورک وارد ماجراجویی خطرناکی می شود تا فرح و کریمشاه را که اکنون آنها را به عنوان خانواده خود می بیند، به دست آورد.

حتی کسانی که تریلر را تماشا کردند شروع به ارزیابی کردند که سریال در حال تکامل است. سریال Adım Farah به سختی برای فصل دومش تاییدیه دریافت کرد، امیدواریم با قدرت داستان در فصل جدید رتبه های بهتری کسب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا