سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

تاریخ انتشار سریال جدید İyilik ( خوبی ) اعلام شد!

سریال İyilik (خوبی)، یکی از سه سریال جدید  شبکه فاکس تی وی برای فصل تابستان است که، با دومین تریلر تاریخ انتشارش را اعلام کرد. نام‌های موفقی مانند اسماعیل دمیرچی، خدیجه شندیل و سرا کوتلوبی در نقش‌های اصلی این سریال که پیش از این با نام Kapımdaki Düşman اعلام شده بود، بازی می‌کنند.

سریال İyilik  اقتباسی از سریال کره ای به نام The Queen’s House است . مورات اوزتورک روی صندلی کارگردانی می نشیند.  این سریال به جای سریال Aşk Mantık İntikam (عشق منطق انتقام) که در 22 آوریل تمام می شود، پخش می شود یعنی از 29 آوریل

نسلیهان با بازی خدیجه شندیل در اولین پروموشن سریال زندگی باشکوهی  از بیرون دارد. در حالی که نسلیهان به این توهم اعتقاد داشت و فکر می کرد زندگی ایده الی دارد، متوجه شد که فردی که در زندگی بیشتر به او اعتماد دارد، شوهرش مورات با بازی اسماعیل دمیرچی، مدت زیادیه که به او خیانت کرده است.

در تریلر جدید، طراح کفش مورات، زمانی را در ماشین به دور از همه  قبل از فشن شو با داملا سپری می کند که توسط سرا کوتلوبی بازی شده است. مورات به داملا می گوید که کفشی را که طراحی کرده است به عنوان مهمترین قطعه در فشن شو به نمایش می گذارد که باعث خوشحالی معشوقه اش می شود.

اما وقتی نسلیهان متوجه می‌شود که مورات با داملا به او خیانت کرده است، برنامه‌ها تغییر می‌کند و یک سورپرایز بزرگ در فشن شو در انتظار داملا است.

سریال İyilik با اولین قسمت آن جمعه 29 آوریل ساعت 20:00 از شبکه FOX پخش خواهد شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا