سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

نقش شنگول در سریال Kardeşlerim ( خواهران و برادران ) دری بزرگ را به روی فادیک سوین آتاسوی در سراسر جهان باز کرد!

فادیک سوین آتاسوی بازیگر نقش شنگول در سریال برادران و خواهران که شنبه ها از شبکه ATV پخش  می شد، پس از مدت ها دوباره مورد بحث قرار گرفت .این بازیگر چنان بازی موفقی ارائه می دهد و شخصیت را به خوبی منعکس می کند که تماشاگر تقریباً مسحور صفحه نمایش می شود.

فادیک سوین آتاسوی با این نقش نه تنها در ترکیه بلکه در بسیاری از کشورهایی که سریال Kardeşlerim در آنها پخش می شود توجه ها را به خودش جلب می کند. این بازیگر با شخصیت شنگول در مراسم The Best Of Time 2022 که در ابتدای سال 2022 برگزار شد به عنوان “بهترین بازیگر زن” مورد تقدیر قرار گرفت.

او اکنون در آمریکای جنوبی، جایی که سریال های ترکی موفقیت زیادی کسب کرده اند، نامی برای خودش دست و پا کرده است. فادیک سوین آتاسوی در جوایز پرودو که به عنوان معتبرترین جایزه آمریکای لاتین شناخته می شود هم نام برده شده است. از جمله نامزدهای بهترین بازیگر زن خارجی زبان، فادیک سوین آتاسوی به همراه هانده ارچل، آلینا بوز، اویکو کارائیل و سلین سزگین هستند.

به نظر می رسد که بازیگران ترکیه ای در جوایز پرودو که به عنوان معتبرترین جوایز آمریکای لاتین شناخته می شود، شایسته دریافت چنین جایزه ای باشند، اتفاق بسیار مهمی است.

فادیک سوین آتاسوی در بین همکاران جوانش هم از نظر سنی و هم از نظر تجربه از آنها جلوتر است. اما پیوستن فادیک سوین آتاسوی به چنین بازیگران جوان محبوب ترکیه ای با بازی فوق العاده اش دلیل دیگری بود که او توجه بسیاری را به خودش جلب کرد.

شخصیت  شنگول به یکی از متفاوت ترین شخصیت های تاریخ سریال تبدیل شده است. فادیک سوین آتاسوی که در این امر موفق بوده هم از به تصویر کشیدن چنین شخصیتی خیلی راضی است.

این هنرپیشه با گفتن این جمله که “تو هرگز نمی‌دانی او چه واکنشی نشان خواهد داد” توجه را به وضعیت نامطمئن شنگول جلب کرد.

در پستی که در توییتر سریال Kardeşlerim منتشر شده است، اظهارات زیر آمده است: فادیک سوین آتاسوی بازیگر محبوب ما نامزد جوایز پرودو شد که به عنوان جایزه امی آمریکای جنوبی پذیرفته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا