سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

به گفته مطبوعات اسپانیا، کرم بورسین دست به هر چیزی که می زند طلا می شود!

عشق اسپانیایی ها به کرم بورسین هرگز متوقف نمی شود. این بازیگر که اخیرا دو بار به اسپانیا سفر کرده مورد توجه مطبوعات اسپانیایی قرار گرفته است. در مقاله ای که در مجله اسپانیایی Marie Claire منتشر شد،  در حالی که از کرم بورسین تجلیل می شد عنوان شد هر چیزی که این بازیگر خوش تیپ به آن دست می زند به طلا تبدیل می شود.

کرم بورسین که پس از موفقیت در سریال تلویزیونی Sen Çal Kapımı ( تو درم را بزن) در جهان درخشید، اخیراً دو بار به اسپانیا سفر کرده بود. بورسین که برای اولین بار برای شرکت در فستیوال فیلم مالاگا به این کشور رفت، با آنتونیو باندراس بازیگر مشهور اسپانیایی آشنا شد و با او دوست شد.

کرم بورسین دومین سفرش به اسپانیا را بخاطر دعوت ویژه آنتونیو باندراس انجام داد. این بازیگر خوش تیپ در جشن عید پاک که در خانه باندراس و با حضور مهمانان ویژه برگزار شد، شرکت کرد و بار دیگر در مطبوعات اسپانیا مطرح شد.

مقاله چاپ اسپانیایی مجله Marie Claire به معنای واقعی کلمه کرم بورسین را ستایش کرد.  در این مقاله آمده است:

هر بار که او به اسپانیا سفر می کند، علاقه به این بازیگر ترکیه ای بیشتر می شود. اخیراً او به عنوان مهمان VIP آنتونیو باندراس در جشن عید پاک شرکت کرد. او از شهر مالاگا  هم لذت برد.

ما عشقمون به کرم بورسین را پنهان نمی کنیم. آنچه مشخصه اینه که این بازیگر خوش تیپ به هر چیزی که دست می زند تبدیل به طلا می کند. به همین دلیل ما تمام کارهایی را که در روزهای اخیر کرده را با علاقه دنبال می کنیم.  او قول داد که یک بار دیگر به کاستا دل سول بیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا