سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال شربت زغال اخته می تواند یک سکوی پرتاب جدید برای اوزگه اوزاکار باشد

بازیگران سریال Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) که عصرهای جمعه پخش می شود و مطمئناً در سال 2024 به موفقیت های بزرگی دست خواهد یافت، در حال قوی تر شدن هستند. شخصیت جدیدی دیگر به سریال می آید, اوزگه اوزاکار بازیگر نیز به این پروژه پیوسته است.

این بازیگر جوان که در چهل و ششمین قسمت از سریال که در شب 12 ژانویه پخش شد در برابر مخاطبان ظاهر شد، با شخصیت پر از غافلگیری که به تصویر کشیده بود، به عنوان یک امتیاز قابل توجه در داستان منعکس شد.

قرار گرفتن این شخصیت زن جدید در سریال که زندگی عامر با بازی باریش کیلیچ را که پس از غلبه بر یک بیماری سخت صفحه جدیدی در زندگیش ورق زد، به شدت تاثیر خواهد گذاشت، به نظر می رسد خیلی چیزها را تغییر دهد.

برای اوزگه اوزاچار، که با شخصیتی مرموز در داستان گنجانده شده است، این پیشرفت ممکنه به عنوان یک پله مهم در حرفه او منعکس شود. آیا عامر به دنبال عشق جدیدی است؟ با تحولاتی که ما را وادار به این سوال می کند، سریال شربت زغال اخته جذاب تر شده است.

اوزگه اوزاکار از سال 2015 وارد این صنعت شده است. او با سریال های تلویزیونی بابا, رویاها و واقعیت ها و اخیراً  سرنوشت طرفدارانش را خوشحال کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا