سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان افغانستانپیشخوان ترکیه

طرح بزرگ دیزنی پلاس ترکیه با تارکان فاش شد!

اینکه پلتفرم دیزنی پلاس یکی پس از دیگری با نام‌های معروف به توافق رسیده است و سازندگان در چند سال اخیر برای پروژه‌های زیادی با پلتفرم به توافق رسیده‌اند، ثابت کرده  که صنعت  فیلم و سریال‌ ترکیه دوران جدیدی را آغاز کرده است.

سریال Kaçış (فرار) با بازی انگین آکیورک و ایرم حلواچی اوغلو به عنوان اولین پروژه داخلی دیزنی پلاس معرفی شد

همراه با قراردادهایی که با نام‌های معروفی مانند هالیت ارگنچ، جانسو دره، یلماز اردوغان، شاهان گوکباکار، آتا دمیرر، پینار دنیز، آراس بولوت اینملی، جان یامان، دمت اوزدمیر، هانده ارچل، بوراک دنیز انجام شد، این پلتفرم در ترکیه سریال ها و فیلم های زیادی تولیدخواهد کرد.

با این حال، اطلاعات اخیر نشان می دهد که هدف پلتفرم دیزنی پلاس به این محدود نمی شود و وارد یک حرکت فرهنگ عمومی بسیار بزرگتر خواهد شد.

اقدام جدید دیزنی پلاس توافق با ستاره بزرگ تارکان بود… در توافق با تارکان، هم برند بودن پلتفرم و هم چهره تبلیغاتی یک موضوع کاملاً فکر شده است. با این حال، این موضوع که تارکان به عنوان محتوا  در خدمت پلتفرم خواهد بود، توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

پروژه هایی که تارکان احتمالا با مسئولیت اجتماعی انجام خواهد داد، می توانند از طریق دیزنی پلاس در سراسر جهان انتشار یابند. مشخص نیست که دقیقاً هدف همینه یا خیر، اما تارکان قطعاً می خواهد از قدرت پلتفرم در زمینه مسئولیت اجتماعی از نظر تولید محتوا استفاده کند.

این نشان می دهد که دیزنی پلاس روی طرحی کار می کند که نه تنها سریال ها و فیلم ها، بلکه انواع مختلفی از محتواها را هم شامل می شود. موضوع و هدف محتوایی که تارکان تولید خواهد کرد در حال حاضر به موضوع کنجکاوی زیادی تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا