سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جیمز کوردن برنامه”The Late Late Show” را در سال 2023 ترک می کند

جیمز کوردن The Late Late Show را ترک می کند.  به گزارشET  کوردن قراردادش را با CBS برای The Late Late Show برای یک فصل دیگر قبل از برنامه ریزی برای ترک تمدید کرده است. کوردن برنامه را در پایان تمدید در بهار 2023 ترک خواهد کرد.

کوردن در بیانیه‌ای به Deadline گفت: “تصمیم بسیار سختی بود که برنامه را ترک کنم، زیرا من به شدت به این برنامه افتخار می‌کنم. از اینکه [به مدت یک سال] آن را تمدید می‌کنم، هیجان‌زده هستم.” “همیشه فکر می کردم این کار را به مدت پنج سال انجام می دهم و بعد می روم و سپس ادامه می دهم. واقعاً برای مدت طولانی به آن فکر می کردم و به این فکر می کردم که آیا ممکنه یک ماجراجویی دیگر وجود داشته باشد.”

او افزود: «روسای من اینجا در سی‌بی‌اس به‌طور باورنکردنی از من حمایت می‌کنند و از من در زمانی که این تصمیم را گرفتم، حمایت کردند.

یک منبع جداگانه نزدیک به برنامه تاک شو ،  در مورد اینکه کوردن می خواهد زمان بیشتری را با خانواده اش بگذراند، صحبت کرد

این منبع گفت: “این برای کارکنان ما تلخه. ما قدردان زمانی که با هم گذرانده ایم هستیم و خوشحالیم که جیمز یک سال دیگر با ما هست است.” “اما ما یک خانواده هستیم و دل ما برای همدیگر تنگ خواهد شد. جیمز می خواهد کارهای دیگری انجام دهد، از جمله گذراندن وقت بیشتر با خانواده.”

هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه چه کسی به جای کوردن  خواهد آمد شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا