سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

در پشت صحنه شایعه ای در مورد پارتنر جان یامان وجود دارد که اگر این اتفاق بیفتد زمین می لرزد!

جان یامان با ادامه فعالیت بازیگریش در ایتالیا به مدت بیش از یک سال خیلی زود به ترکیه می آید و سر صحنه سریال ال تورکو که برای دیزنی پلاس فیلمبرداری می شود، حاضر خواهد شد شایعه شده که چهره معروفی پارتنر جان یامان برای این سریال خواهد بود

جان یامان مدت زیادیه که به یکی از مشهورترین بازیگران ایتالیا تبدیل شده است. این بازیگر موفق در آنجا در یک سریال تلویزیونی و تبلیغات بسیاری بازی کرده است. پروژه ساندوکان او که باعث شد در ایتالیا مستقر شود مدام به تعویق می افتاد.

این بازیگر خوش تیپ به تازگی با دیزنی پلاس قرارداد بسته  که پخش آن از 14 ژوئن در ترکیه آغاز می شود. یامان نقش اول سریال El Turco را بازی می کند که توسط Ay Yapım فیلمبرداری می شود. اگرچه مدت زیادی از امضای این توافق می گذرد، اما هیچ اظهارنظری در مورد همبازی زن او ارائه نشده است.

 

با این حال، یک ادعای مطرح شده تأثیر یک بمب را دارد. بر اساس این ادعا، نام هانده ارچل به عنوان پارتنر جان یامان در پشت صحنه ذکر شده است. مدت ها پیش مشخص شد که هانده ارچل که پس از موفقیت سریال تلویزیونی Sen Çal Kapımı (تو درم را بزن) در جهان به شهرت رسیده ، با دیزنی پلاس قرارداد بسته است. با این حال، این پروژه چه خواهد بود، هنوز مشخص نیست.

بنابراین، این امکان وجود دارد که هانده ارچل به عنوان پارتنر جان یامان بازی کند. در صورت تحقق این ادعا، این دو بازیگر که هر دو به موفقیت های بزرگی در دنیا دست یافته اند، یک تولید بسیار موفق را امضا کرده اند.

در این بین مدت هاست که صحبت از همراهی یک بازیگر زن مشهور دنیا در سریال ال تورکو با جان یامان است. با وجود اینکه گفته شده این نام به زودی اعلام می شود، اما هنوز توضیحی در این باره داده نشده است.

سریال El Turco به کارگردانی Uluç Bayraktar که کارگردانی سریال های موفق تلویزیونی مانند Ezel، Babil و Karadayı را در کارنامه اش دارد، در دوران محاصره وین توسط عثمانی ها اتفاق می افتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا