سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کرم بورسین از موفقیت سیر نمی شود! حالا او به عنوان بهترین بازیگر مرد اسپانیا انتخاب شده است!

پس از موفقیت بزرگ سریال Sen Çal Kapımı ( تو درم را بزن) در خارج از کشور، به ویژه در کشورهای آمریکای لاتین، کرم بورسین کارش را به سطحی کاملاً متفاوت رساند. این بازیگر خوش تیپ که به ویژه در اسپانیا طرفداران زیادی پیدا کرد، حالا جایزه بزرگی دریافت کرده است.

کرم بورسین که تا به امروز در بسیاری از سریال های تلویزیونی بازی کرده، اما با سریال Sen Çal Kapımı در جهان شکست بزرگی خورده، به طور خاص به فتح اسپانیا ادامه می دهد. این بازیگر خوش چهره که طرفداران قابل توجهی در اسپانیا دارد به عنوان بهترین بازیگر این کشور انتخاب شد.

کرم بورسین جایزه “بهترین بازیگر مرد” را در Premios Telenovela 2021 برای ایفای نقش سرکان بولات در سریال تو درم را بزن دریافت کرد. این بازیگر خوش تیپ با کسب بیش از 675 هزار رای این جایزه را دریافت کرد. بورسین که 60 درصد آرا را به خودش اختصاص داده بود موفق شد از جان یامان و  فورکان آندیچ که نامزد دریافت این جایزه بودند  پیشی بگیرد.

به نظر می رسد پروژه های جدید کرم بورسین که روزهای بسیار فعالی را در حرفه اش تجربه کرده هم بسیار بزرگ خواهد بود. این بازیگر که اخیراً دو بار به اسپانیا رفته، با تماس ها و ملاقات هایی که در این کشور داشت، درهای روابط تجاری کاملاً متفاوتی را باز کرد!

پس از این بازدیدهای کرم بورسین، انتظار می رود اخبار جدید و غافلگیر کننده ای از همکاری او با اسپانیا منتشر شود. اگرچه این بازیگر در این زمینه چیزی به وضوح نمی گوید، اما از صحبت های او می توان فهمید که به زودی خبر غافلگیرکننده ای دارد.

کرم بورسین هم با  دیزنی پلاس قرارداد بسته است. مشخص شده که بورسین در فیلمی بازی خواهد کرد که برای دیزنی پلاس فیلمبرداری خواهد شد. ظاهراً پارتنر او در این فیلم پینار دنیز خواهد بود که با سریال Yargı (قضاوت) پیشرفت بزرگی در حرفه اش ایجاد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا