سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بازگشت باده ایشچیل به سریال با یک پروژه بسیار خاص

سریال جنایت‌های پیش پا افتاده (Ufak Tefek Cinayetler ) بین سال های 2017-2018 پخش شد. در حالی که سریال با موضوع جالبش توجه ها را به خودش جلب کرد، از این که چهار بازیگر زن جوان موفق هم نقش اول را بر عهده گرفتند مورد قدردانی قرار گرفت.

گوکچه بهادیر، اسلیهان گوربوز، تولین اوزن و باده ایشچیل نقش های اصلی این سریال را بر عهده داشتند.

4 زن ساکن در یک محله با اتفاقاتی که پس از قتل ها تجربه کردند، به ماجراهای جالبی کشیده شدند. ایشچیل یکی از نام های این سریال در سریال Aşk 101 (عشق 101) که برای نتفلیکس فیلمبرداری شده بود، بازی کرد.

بعد از سریال تلویزیونی  جنایت‌های پیش پا افتاده که در سال 2018 به پایان رسید،  ایشچیل که به خاطر بازی در Aşk 101 هم مورد تحسین قرار گرفت، دوباره به صحنه فیلمبرداری بازگشت و برای مدتی استراحت کرد! این بازیگر که در یک سریال جاه طلبانه شرکت کرد، دوباره یک پروژه دیجیتال را انتخاب کرد.

در واقع، باده ایشچیل که با دنیز چاکر در سریال تلویزیونی Aslında Özgürsün در حال بازیه، توضیح داد که آنها در حال حاضر با سرعت زیادی روی سریال کار می کنند.

باده ایشچیل  این بار در سریال Aslında Özgürsün با اقتباس از کتابی به همین نام اثر Duygu Asena با شخصیتی به نام بلگین آماده حضور در مقابل مخاطبان است. این بازیگر که کتمان نمی‌کند این ست او را خسته کرده ، گفت: دارم می‌میرم، خیلی خسته‌ام. من دعا می کنم زودتر فیلمبرداری تمام شود. ما سخت کار کردیم. زمان کمه، اما این چیزیه که در دیجیتال اتفاق می افتد. این هم یک تجربه بوده است.»

اگرچه او دو سریال آخرش را برای شبکه دیجیتال بازی کرد، اما این بازیگر اظهار می کند که ترجیح خاصی وجود ندارد. هنوز مشخص نیست که طرفداران چه زمانی این بازیگر موفق را روی تلویزیون می ببینند، اما کسانی که مشترک نتفلیکس هستند این فرصت را خواهند داشت تا این بازیگر را با سریال جدیدش تماشا کنند

این بازیگر که مخصوصاً در دوران شیوع کرونا مدتی را با خانواده اش سپری می کرد به همین دلیل از صحنه فیلمبرداری دور ماند. باده ایشچیل گفت داستان سریال درباره دو زن جوانه، یکی متاهل و دیگری مجرد که بین رویاها و زندگی واقعی گیر کرده اند

او توضیح داد”من فکر می کنم این پروژه پروژه بسیار خوبیه. ما در مورد زندگی زنان صحبت می کنیم.  در واقع، روشی که بسیاری از زنان زندگی می‌کنند، را به تصویر می کشد »

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا