سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

قربانی و ناجی فیلمنامه نویسان سریال Kardeşlerim ( خواهران و برادران) عمر بود!

سریال Kardeşlerim (برادران و خواهران ) با نتایج موفقیت‌آمیزش در شب‌های شنبه روی پرده‌های ATV ادامه می‌دهد. برای فیلمنامه نویسان بسیار دشواره که نظم داستانی متفاوتی را در این سریال برقرار کنند، سریالی که با فصل سوم دوباره با عشق میلیونی مخاطبانش در مسیر خود با اطمینان قدم برمی دارد. در این مرحله، یک شخصیت ناجی مورد نیاز است. شخصیت عمر دقیقاً چنین کارکردی دارد.

فیلمنامه نویسان از طریق شخصیت عمر ر با بازی ییگیت کوچاک احساسات مخاطب را برمی انگیزند و وقتی داستان سخت می شود، عمر هم ناجی و هم قربانی فیلمنامه نویسان می شود. طرفداران سریال همچنین چهره متفاوت شخصیت عمر را در هر بخشی از سناریو می بینند.

نظرات منعکس شده در تریلر  قسمت 80 سریال خواهران و برادران بسیار جالب است. توصیه های زیادی برای شخصیت عمر وجود دارد. بیننده‌ای می‌گوید: «ناتوانی عمر در کنترل خشمش شروع به آسیب رساندن به همه، به‌ویژه خودش کرده است و او با اوغولجان مخالف است».

طرفداران سریال که از صحبت نکردن به موقع سوسن با عمر انتقاد می کنند و وضعیت او را شرم آور توصیف می کنند، همچنین  «فیلمنامه نویس را که گاهی اوقات با ذهن آنها ا بازی می کند» سرزنش می کنند.

طرفداران سریال قبلاً شاهد بوده اند که فیلمنامه نویسان داستان را از طریق عمر با سکانسی مشابه در هر دوره پارازیت فیلمنامه نظم می بخشند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا