سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

هالزی پس از بستری شدن در بیمارستان به چندین بیماری مبتلا شد

هالزی پس از اینکه فاش کرد که او بیشتر ماه آوریل را در رفت و آمد بین خانه و بیمارستان بوده ، به هواداران درباره وضعیت سلامتیش اطلاعاتی  ارائه می دهد.

این خواننده که مادر پسر 9 ماهه هم است، در ویدئوهایی که روز سه شنبه در استوری اینستاگرام منتشر کرد، گفت: “مشخصه که وضعیت سلامتی من از زمانی که باردار شدم و زایمان کردم تغییر زیادی کرده است.” مریضی های من شروع شدند .. چند بار به دلیل آنافیلاکسی در بیمارستان بستری شدم و چیزهای دیگری هم اتفاق افتاد.”

هالزی، ادامه داد که به سندرم اهلرز-دانلوس، سندرم شوگرن، سندرم فعال‌سازی ماست سل (MCAS) و سندرم تاکی کاردی ارتواستاتیک وضعیتی (POTS) هم مبتلا شد.

سندرم اهلرز دانلوس توسط کلینیک مایو به عنوان گروهی از اختلالات ارثی شاخته می شود که بر بافت‌های همبند شما تأثیر می‌گذارد – در درجه اول پوست، مفاصل و دیواره‌های رگ‌های خونی – در حالی که سندرم شوگرن یک اختلال در سیستم ایمنی بدنه که عمدتاً با خشکی چشم و خشکی دهان شناسایی می‌شود

به گزارش مدیکال نیوز تودی، سندرم فعال سازی ماست سل باعث می شود که سیستم ایمنی به طور نامناسبی ماست سل ها را فعال کند و باعث آزاد شدن واسطه های بیش از حد آن ها می شود و در نتیجه واکنش های آلرژیک شدیدی ایجاد می کند که چندین سیستم بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

در نهایت، سندرم تاکی کاردی ارتواستاتیک وضعیتیه با افزایش ضربان قلب، کاهش فشار خون و سرگیجه در هنگام ایستادن مشخص می شود.

هالزی توضیح داد من به دنبال پاسخی برای علت اصلی برخی از این بیماری ها بودم، که ممکنه یک بیماری خود ایمنی باشد و می‌دانم که در بیشتر عمرم با مشکلات خودایمنی، به‌ویژه ابتلا به آندومتریوز مواجه بوده‌ام. “من نمی خواهم کسی نگران باشد. من در حال حاضر در یک برنامه درمانی هستم،”

او به طرفداران اطمینان داد و اضافه کر که  هنوز در حال تمرین برای تور آینده “Love and Power” هست.

من واقعاً هیجان‌زده هستم و واقعاً مطمئنم که می‌توانم این کار را به روشی سالم انجام دهم و بتوانم بهترین اجرا را برای شما داشته باشم.»

ماه گذشته، این هنرمند تنها چند روز پس از انجام عمل جراحی اندومتریوز در مراسم گرمی 2022 شرکت کرد. با این حال، او مراسم را زودتر ترک کرد چون “حال خوبی نداشت “.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا