سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

آنجلینا جولی برای ایفای نقش خواننده اپرا “ماریا کالاس” در فیلم بیوگرافی «ماریا» آماده می شود .

پابلو لارین، کارگردان اسپنسر، تصمیم دارد فیلم بیوگرافی ماریا درباره زندگی سوپرانو یونانی متولد آمریکا، ماریا کالاس را بسازد و آنجلینا جولی، برنده جایزه اسکار قرار است نقش او را بازی کند.

این فیلم که بر اساس روایت های واقعی ساخته شده، داستان پر فراز و نشیب، زیبا و غم انگیز بزرگترین خواننده اپرا جهان را روایت می کند که  روزهای پایانی او را در پاریس در  دهه 1970 به تصویر می کشد.

آنجلینا جولی درباره بازی در این فیلم می گوید :

من مسئولیت زندگی و میراث ماریا را بسیار جدی می گیرم. من تمام تلاشم را برای مقابله با این چالش خواهم داد.» پابلو لارن کارگردانیه که مدت‌هاست او را تحسین می‌کردم. اینکه به شما اجازه داده شود که بیشتر از داستان ماریا با او و با فیلمنامه ای از استیون نایت تعریف کنید، یک رویا است.

جولی اخیراً در فیلم‌هایی از جمله” Eternals ” مارول و درام برادران وارنر، “کسانی که آرزوی مرگ من می‌کنند” بازی کرده است .

پابلو لارین فیلمساز شیلیایی است که بیشتر به خاطر فیلم هایی از جمله اسپنسر با بازی کریستن استوارت در نقش پرنسس دایانا و جکی که ناتالی پورتمن در نقش جکی کندی نقش آفرینی می کرد، شناخته می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا